באנו לעזור

כך תחממו מחדש צ'יפס שיהיה סופר קריספי ולא דייסתי

ללא כל ספק, צ'יפס הוא המאכל האהוב עלינו ושובר לנו דיאטות באורח קבע. הוא פשוט מענג, לא משנה איך מכינים אותו... אבל רק טרי טרי. מסתבר שלא בהכרח, אם יודעים איך לחמם אותו כיאות (באנו לעזור, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

צ'יפס חם וזהוב שנמשה מהשמן העמוק הוא ללא כל ספק המאכל האהוב עלינו ושובר לנו דיאטות פעם אחר פעם. בנוסף, הוא מגיע בכל כך הרבה סוגים ווריאציות. (עבה, דק, אקסטרה פריך כמו ברשתות מזון מהיר, רך וביתי יותר - אל תאלצו לנו לבחור) כן, טוגני תפוחי אדמה הם מענגים, לא משנה איך תכינו אותם... עד שמחממים אותם מחדש וצורכים אותם יום או יומיים לאחר הכנתם. צ'יפס קר שמוכנס למיקרוגל נוטה להיכשל בדרך קבע.

העצה שלנו? השקיעו בסיר טיגון חשמלי ופעלו לפי הצעדים הבאים. בנוסף לחימום צ'יפס ומזונות פריכים אחרים, שימוש בסיר טיגון חשמלי הוא דרך נפלאה לבשל ללא שומן ובלעדי המוני קלוריות מיותרות.

1. חממו את סיר הטיגון החשמלי (ושמרו על אורך רוח)

ראשית, יש לחמם את סיר הטיגון מראש ל-180 מעלות. בזמן שאתם בטח נרגשים במיוחד לראות איך החבר'ה המבוישים האלה יצאו מהסיר, טלו רק קומץ בכל פעם ופזרו אותו בסיר. פעולה זו מבטיחה שהם יתחממו באופן שווה.

2. השגיחו עליהם מקרוב

טיגון בסיר חשמלי עובד במהירות, כך שכדאי שתישארו בקרבת מקום בזמן החימום: 3-4 דקות. הקפידו לנער את הסלסילה תוך כדי הבישול, כדי לוודא שפיסות הצ'יפס לא נדבקות אחת לשניה.

3. אכלו בתיאבון

זהו זה! תוך דקות ספורות הצ'יפס שלכם יעבור מדייר עצוב במקרר שלכם לחטיף לוהט שנותן פייט לאחד טרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר