"הכללות זה לא טוב"

הפגיעה בחסידי גור וההתנצלות; ח"כ רם בן ברק מדבר

לאחר שפגע בחסידי גור סביב סוגיית המשבר בבתי החולים, ח"כ רם בן ברק הפתיע וחזר בו מדבריו והתנצל . באולפן 'כיכר השבת' הוא מספר: "צלצלו אליי כשלושים חסידי גור" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (צילום: כיכר השבת)

לאחר שפגע בחסידי גור סביב סוגיית המשבר בבתי החולים, המשנה לראש המוסד, ח"כ רם בן ברק, הפתיע וחזר בו מדבריו והתנצל בפני כל מי שנפגע. באולפן 'כיכר השבת' הוא מסביר: "צלצלו אליי כשלושים חסידי גור, רובם קיבלו את דבריי". הראיון המלא, שעוסק ברובו בחיסול קאסם סולימאני, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

"אני התנצלתי על האמירה כי אני חושב שלעשות הכללות על מגזרים זה דבר לא טוב", אומר ח"כ בן ברק: "ומה שכן התכוונתי לומר זה שחברי כנסת למשל אף פעם לא ייתקלו בבעיה במערכת הבריאות, משום שהם תמיד מקבלים שירות אישי ופרטי.

"כמו כן ראש ממשלה שנוסע ברכב ביטחון אף פעם לא נעצר בפקקים, ולכן לאחר שבאותו יום קראתי כתבה בעיתון על המצב במערכת הבריאות והצפיפות בבתי החולים, יצא קצפי על שר הבריאות שמכהן בתפקידו כבר 6-7 שנים ולא מקים זעקה כדי לעזור למערכת שהיא של כולנו".

בן ברק מדגיש: "הדוגמא שהבאתי היא כמובן לא טובה ואני כאמור חוזר בי מהאמירה, אך האנשים שמעידים שהמצב במדינה הוא טוב, הם אותם 2 מיליון אזרחים שמשתייכים לעשירונים העליונים, אבל כל השאר עומדים בפקקים, ועומדים בתור בחדרי המיון ולא זכאים לשום פרוטקציה כלשהי".

בן ברק סיפר: "אגב לאחר האמירה צלצלו אליי כשלושים חסידי גור, ועם כולם דיברתי, ורובם לאחר שהסברתי להם את דבריי קיבלו את ההתנצלות שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר