3 דרכים מהירות להיפטר מנפיחות בבטן

כולנו מכירים את ההרגשה האיומה שמגיעה לאחר אכילה מהירה או מרובה מדי (ערב שבת, מישהו?) וחלקנו נוטים לסבול מנפיחות טורדנית כל הזמן, עניין של גנים. מסתבר שיש מה לעשות איתה (MEN)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

השעה חמש אחר הצהריים ואתם נזכרים שטרם הכנסתם היום דבר מאכל כלשהו לפיכם (אם לא סופרים את שלוש כוסות הקפה החזק, כמובן), בעקבות עומס יוצא דופן בעבודה. אתם פותחים חפיסת קרקרים ומחסלים את חציה עם מיכל גבינת קוטג', בתוך דקות בודדות ותחושת הכבדות לא מאחרת לבוא.

כולנו מכירים את ההרגשה האיומה ההיא שמגיעה לאחר אכילה מהירה מדי או מרובה מדי (ערב שבת, מישהו?) וחלקנו פשוט נוטים לסבול מנפיחות טורדנית כמעט בכל שעות היממה, עניין של גנים עקשניים.

בכל מקרה שלא יהיה, נפיחות בטנית גורמת למעשה לתחושת אי נוחות, אך לשמחתנו, ישנם דברים שניתן לעשות כדי למנוע את הופעתה. לכו תדעו, אולי אחד מהם ישים קץ לסבלכם:

מים, תמיד

אמצעי נהדר להפחית את הנפיחות היא להרוות את הגוף בנוזל הכי חיוני שקיים בעולמנו. נסו לשתות חצי ליטר מים כ-30 דקות לפני שאתם מתיישבים לאכול. הפער של חצי השעה יוודא שאין מים בבטן כדי לדלל את החומצה ההידרוכלורית. כמו כן, ככל הנראה שתיית מים טרם הארוחה תגרום לכם לאכול פחות, מה שיפחית את הסיכויים לנפיחות.

הוסיפו פלפל לחיים שלכם

במקרים רבים נפיחות נגרמת עקב קלקול קיבה. ובכן, פלפל קאיין ממריץ את העיכול ומקל על גזים, לחץ והתכווצויות. הוסיפו מעט ממנו למשקה שלכם והבעיה אמורה להיפתר.

פחם (כן, באמת)

ברצינות, האם יש משהו שפחם פעיל אינו יכול לעשות? החל מהלבנת שיניים ועד להסרת כתמים - זהו תוסף פלא. פחם מסוגל לספוג רעלים, כך שאם תכללו אותו בתפריט שלכם, יתכן שתחוו פחות נפיחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר