ירי בתוך הנגמ"ש?

אהוד ברק VS גבי אשכנזי: "שיקר שוב ושוב"

לאחר חשיפה ההקלטות של גבי אשכנזי, אהוד ברק משיב אש ותוקף אותו בחריפות: "לא אתן לשקרים הרבים של גבי אשכנזי - להרוס את הסיכוי שלנו להחליף את השלטון" (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ברק ואשכנזי בימים יפים יותר (צילום: Kobi Gideon / FLASH90)

שר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, החליט לתקוף הערב (שני), בחריפות את מספר 4 בכחול לבן, גבי אשכנזי, בעקבות ההקלטות של אשכנזי שנחשפו אמש וטען כי אשכנזי הוא שקרן.

ברק, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לא אתן לשקרים להרוס את הסיכוי להחליף את השלטון – לא לשקרים של נתניהו ולא לשקרים של גבי אשכנזי".

עוד הוסיף וכתב: "האמת, אשכנזי שיקר אז שוב ושוב לחוקרי משטרה, לחברי המטכ"ל ולציבור. והוא משקר גם הערב". ברק, שבבחירות הקודמות רץ במחנה הדמוקרטי והפעם לא מתמודד לכנסת, טען כי צו איסור הפרסום "כולל כ-15 שיחות שנוגעות ללב הפרשה (לא רופא שיניים ולא חברי ילדות) ומאירות את אשכנזי באור של עבריין לכאורה".

"האדם שאחראי להשמדת הקלטות בלשכת השר הוא בכיר במשרד הביטחון, מקורב לאשכנזי, שפעל מטעמו ובידיעתו. לאנשי לשכת השר לא הייתה שום גישה לקלטות בשני צידי הבנין". ברק סיכם את המתקפה במסר מפתיע: "הנושאים שעלו עד כה הם רק קצה הקרחון. על מנת לצמצם את הנזק האפשרי אמנע מלמנות נוספים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר