פרסום ראשון

גירסת המשטרה: "לא קיבלנו ביטול על ההגעה של עומר אדם"

במשטרה ערכו בדיקה ראשונית על מנת להבין איך עלו מספר זמרים למירון, ומכחישים את טענות ההפקה: "עומר אדם ואבישי נריה הוזמנו מטעם ההפקה - ולא כלהקה" (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עומר אדם ואבישי נריה במירון (צילום: יאיר קראוס, מקור ראשון)

מי אישר את כניסת עומר אדם לאתרא קדישא מירון בליל ההילולה למרות הגבלת החוגגים במקום בשל הקורונה? משטרת ישראל ערכה בדיקה, והתוצאות מתפרסמות הערב (שלישי) בפרסום ראשון.

לטענת המשטרה, עומר אדם ואבישי נריה הוזמנו מטעם ההפקה. "לא קיבלנו ביטול על ההגעה של אדם ונריה", טוענים במשטרה, שם מוסיפים כי ההפקה משקרת כאשר טענה שביטלו אותם בסופו של דבר.

גורם בחברת ההפקה חשף היום בשיחה עם 'כיכר השבת' כי בתחילה עומר אדם אכן היה אמור להופיע בהדלקה הספרדית של הראשון לציון הגאון רבי שלמה עמאר, אך במשטרה טוענים כי בהפקדה שיקרו.

לפי המשטרה, עומר אדם הופיע ברשימת המוזמנים ולא כלהקה, ולכן הרכב בו נסע היה ברשימת הרכבים המאושרים להיכנס למירון.

עוד הוסיפו במשטרה כי למקום הוא הגיע כאמור עם אישור של ההפקה, אך כאשר הגיע למתחם הקבר ולמקום ההדלקה, נחסם על ידי השוטרים.

בתגובה לטענות כי אדם הצליח להיכנס בשל מעמדו כ'סלבס': "הוא הגיע למחסום, השוטרים הבחינו בו, הצטלמו והעלו אותו להר", כפי שטען גורם בהפקה - אומרים במשטרה: "הוא לא קיבל יחס של סלבס במחסומים".

קמיסר: "מקומבני מירון - צריכים להתבייש" (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

במשטרה התייחסו גם לקובי פרץ שהגיע אף הוא למירון והסבירו כי הוא לא הוזמן ולא היה באף רשימה, אלא הגיע יחד עם המשתתפים של אחת ההדלקות.

כזכור, בחברת ההפקה של דודי עזריאל טענו כי "שמו של הזמר עומר אדם הופיע כחלק מתכנית האירוע הראשונית בחלק האומנותי של ההדלקה הספרדית, הזמר אדם הגיש רשימת משתתפים מטעמו שהועברה לאישור המשטרה.

"עקב שינויים בתכנית הופעת הזמר בוטלה, ובהתאם העבירה ההפקה למשטרת ישראל רשימה מעודכנת תוך השמטת שם הזמר ומלוויו.

"קצין המשטרה, רכז רישוי במכון צפון, אישר ביום ראשון השבוע בשעה 19:41, את קבלת הרשימה המעודכנת כאמור ללא הזמר ומלוויו. (צילום המסך של אישור הרשימה המצומצמת נמצא בחברת ההפקה והוצג כראיה)".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר