בשורה נדל"נית

560 דירות חדשות לציבור החרדי בירושלים

הוועדה המקומית בעיריית ירושלים אישרה להפקדה תוכנית גדולה לפינוי בינוי ובניית 560 יחידות דיור לציבור החרדי בשכונת נוה יעקב. יו"ר הוועדה אליעזר ראוכברגר: "מדובר בפרוייקט חשוב שיגדיל את היצע הדירות לציבור החרדי המשווע לפתרונות דיור" (נדל"ן)

הפרויקט המתוכנן (הדמיה - רוזנפלד ארנס אדריכלים בע"מ)

הוועדה המקומית בעיריית ירושלים בראשות מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר, אישרה להפקדה תוכנית לבניית 560 יחידות דיור במסגרת פרוייקט 'פינוי בינוי' במרכז שכונת נוה יעקב, וזאת במסגרת המדיניות לקדם ולפתח בניה נרחבת ובמהירות האפשרית בעיר.

התוכנית כוללת הריסת 111 דירות קיימות, והקמת 560 יחידות דיור תחתם, ב-8 בנייני מגורים הכוללים 4‏ ‏בני‏ינים בני 11 קומות מגורים מעל מפלס הרחוב, ועוד 6 קומות מתחת למפלס הרחוב, וכן 4 בניינים נוספים בני 12 קומות מגורים.

במקום יוקמו דירות של 3 חדרים, 4 חדרים וכן 5 חדרים, וגם כמה עשרות דירות קטנות של 45 מטר. גודל ממוצע של דירה יהיה 93 מ"ר. על פי התוכנית לכל דירה תהיה מרפסת סוכה, וכן תוקם תשתית חשמל עבור חשמל כשר לשבת.

התוכנית כוללת הקמת חניון תת קרקעי בן 3 וחצי קומות בתת הקרקע, כאשר כל נושא התחבורה והחניה לווה באופן צמוד על ידי יועץ תנועה מיוחד, כדי לתת מענה מירבי בנושא זה. יחד עם זאת יש להדגיש כי מדובר בפרוייקט שיהיה צמוד לתחנת רכבת קלה. הפרוייקט יכלול גם חזית מסחרית על מפלס הרחוב.

יו"ר הוועדה אליעזר ראוכברגר (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הוועדה גם החליטה כי התוכנית החדשה תיתן הפרשה נאה לצרכי ציבור באמצעות בניית 4 כיתות גני ילדים, 3 כיתות מעון יום, וכן 2 בתי כנסת בגודל של 250 מ"ר כל אחד. כמו כן יוקצה שטח של כ-3 דונם שבו ניתן יהיה בעתיד להקים בית ספר של 16 כיתות לפחות, ועוד 2 גני ילדים ובית כנסת.

אליעזר ראוכברגר, מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה, בירך על החלטת הוועדה ואמר: "מדובר בפרוייקט חשוב ביותר לשכונת נוה יעקב ולציבור החרדי, והוא יתרום להתחדשות של האזור ויגדיל את היצע הדירות לציבור החרדי המשווע לפתרונות דיור. אנחנו בונים את ירושלים ומגדילים משמעותית באמצעות תוכניות אלו ואחרות את מספר יחידות הדיור בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר