הפגיעה בליכודניקים

רינה מצליח נענשת: השעייה למשך כשבוע

זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מצליח (צילום: מתוך טוויטר)

'חברת החדשות' מודיעה היום (ראשון), כי הוחלט להשעות את העיתונאית רינה מצליח למשך שבוע, זאת בעקבות דבריה אמש כי "תומכי נתניהו אומרים שיצביעו לו גם אם יפגע בבתם".

בשל השעיה זו, המגישה הבכירה לא תשתתף בתוכניות הקרובות של 'אולפן שישי' ו'פגוש את העיתונות', המשודרות בסוף השבוע.

כזכור, אתמול הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו לאמירתה המקוממת, וכתב: "רינה מצליח תתביישי! השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם קראת לנו עדר עיוור ועכשיו הגעת לשפל שאי אפשר בכלל לחזור עליו ואת עוד מתיימרת להיות 'עיתונאית'. בושה וחרפה".

מוקדם יותר היום, פנתה תנועת הליכוד למועצת הרשות השנייה ולמועצת העיתונות בעקבות דבריה של מצליח, "בדרישה להפעיל אמצעי פיקוח ואכיפה כנגד מסע ההסתה המתמשך שלה נגד מצביעי הליכוד והימין".

גם לא מעט שרים תקפו את מצליח, למרות שאחרי ההערות שקיבלה על דבריה מחברי הפאנל אותו הנחתה, ניסתה 'להבהיר': "מקודם, בדיון עם הפרשנים שלנו, השתמשתי בדוגמה להביע עד כמה התומכים של נתניהו נאמנים לו. יכול להיות שהבחירה לא הייתה כל כך מוצלחת".

חני פרנקל מגיבה לדבריה הקודמים של מצליח, על החרדים (באדיבות המצלם)

מחברת החדשות נמסר לאחר מכן: "אנו מסתייגים מהאמירה החמורה של מגישת 'פגוש את העיתונות' רינה מצליח, שהושמעה מוקדם יותר הערב", ומנכ"ל החברה, אבי וייס, זימן את מצליח לבירור הבוקר - שכאמור הסתיים בהשעייה זמנית.

כזכור, זו לא ההתבטאות המקוממת הראשונה של מצליח, כאשר הקודמות היו נגד הציבור החרדי, אך אלו לא הובילו להפעלת סנקציה כלשהי כלפיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר