"מוכיח את חפותו"

זדורוב הציג ראיה חדשה; ודורש שחרור מיידי

‏עו"ד ירום הלוי סניגורו של רומן זדורוב, הגיש היום בקשה לשחרור מידי של זדורוב, לאור ראיה רפואית משפטית חדשה, "הנועלת" באופן הרמטי את ההוכחה בדבר חפותו (אקטאוליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ראדה, וזדורוב שהורשע ברציחתה (צילום: גיל יוחנן ואפי שריר, ynet)

לא מתייאש: האסיר רומן זודרוב, הגיש היום (שני), באמצעות עורך דינו ירום הלוי, בקשה לדון בראיה חדשה בתיק, מה שלפי דבריו יוכיח את חפותו - והוא ישוחרר.

בבקשה שהגיש לבית המשפט העליון, הוא טוען כי מגיע לו משפט חוזר בשל ראיה רפואית משפטית חדשה, שתוכיח את חפותו באופן הרמטי.

הפסק של השופט מלצר, היום

מי שקיבל את הבקשה הוא המשנה לנשיא, השופט חנן מלצר, שהורה לזדורוב להגיש את הבקשה מחדש, והקציב לפרקליטות עשרה ימים להגיב על אותן טענות.

לפני כארבעה חודשים, פורסם ב'חדשות 13', על עדות שהגיעה לידי המשטרה ימים לאחר הרצח של תאיר ראדה.

שהתברר כי ארבעה ימים אחרי הרצח, התקבלה במשטרה שיחה מגבר בפתח תקווה שטען כי בסוף השבוע התארחה בביתו משפחה מקצרין, שבנה בן ה-15 טוען כי מי שרצח את בת כיתתו היו "שני נערים מופרעים" מבית הספר - שמסתובבים "עם סכינים בגרביים".

לפי הדיווח בחדשות 13, מוקדנית המשטרה שקיבלה את השיחה רשמה כי "הוא נשמע חושש ומפוחד אך אמין, וביקש להישאר בעילום שם".

המידע הועבר לידי צוות החקירה ושם רשמו במזכר כי "זוג הורים סיפרו שבנם יודע בוודאות מי רצח את תאיר ראדה. כאשר תחקרו את בנם בשאלות, הוא נלחץ ואמר לאימו שאם תשאל אותו עוד שאלה אחת, הוא ילך ויתאבד כיוון שהוא מפחד שהנערים יעשו לו משהו. האבא התקשר מטלפון ציבורי וסיפר את הסיפור למוקד".

ההורים השכולים, שמואל ז"ל ואילנה ראדה, בחנוכת בית כנסת ע"ש בתם (צילום: אביהו שפירא, ynet)

הקרימינולוגית הקלינית קרן אלפנץ אמרה לחדשות 13: "סימני השאלה עולים כי בעצם, כשאתה קורא את החומרים שאתה רואה אותם, אז זה נותר ללא תשובה. לא ברור איזה מהסיפורים הם סתם סיפורים של בני נוער ואיזה מהסיפורים הם סיפורים מאוד משמעותיים".

לטענת עו"ד מנחם רובינשטיין המלווה את מעבירי המידע למשטרה, "המשטרה לא חקרה את הכיוון הזה כמו שצריך ואחר כך היא הגיעה גם למצב שהיא לא ידעה איך לעשות סוויץ', והפרקליטות גם היא הייתה במצוקת סוויץ'".

כזכור, רומן זדורוב, הורשע לפני כ-14 שנה ברצח הילדה בת ה-14, תאיר ראדה מרמת הגולן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר