סליחת הסאונדמן

השתלח בחרדים באופן בוטה, ספג ביקורת ונאלץ להתנצל

כוכב מחאת אנשי הבמה, איש הסאונד אייל אלטרץ, שהתראיין בכלי התקשורת ובכה על מר גורלו בשל נגיף הקורונה, נאלץ להתנצל על התבטאויות גסות שלו - נגד הציבור החרדי (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך ערוץ 13)

איש הסאונד אייל אלטרץ, שהתפרסם בשל מחאתו החריפה כנגד החלטות הממשלה בכלל וראש הממשלה בנימין נתניהו בפרט, בנוגע למשבר הקורונה וביטול ההופעות, נאלץ הבוקר (רביעי) להתנצל בפומבי על השתלחות בוטה וגסה במיוחד שפרסם כנגד הציבור החרדי.

אלטרץ תקף את החרדים בתחילת תקופת הקורונה בדף הפייסבוק שלו וטען בפוסט עמוס במילים גסות והשתלחויות בוטות במיוחד כי החרדים הם אלו שמדביקים את המדינה בקורונה וכי צריך לסגור את כל החרדים בסגר כדי ש"ימותו יחד".

ההתבטאות שהופצה ביממה האחרונה ברשתות החברתיות הביאה לתגובות קשות של חרדים, חלקם גם כאלה שפרנסו את אלטרץ באירועים שונים. אלטרץ קיבל למכשירו עשרות תגובות נזעמות וקריאות להחרים אותו בעולם האירועים החרדי באופן מוחלט.

הבוקר, בחר אלטרץ להתנצל בפני החרדים על דבריו וכתב, "בתחילת משבר הקורונה, העלתי פוסט (29.03.2020) שדיבר לא יפה כנגד ה 'דוסים' שלא שמרו על הכללים. נכון, בזמנו היה את הפילוג הזה, של הדוסים שעשו מה שבא להם, ואנשי מדינת תל אביב, שעשו מה שבא להם. בלהט הרגע, נכתבו דברים שאולי לא היו ראויים".

"מתנצל מעומק ליבי. כמה מחבריי הטובים הם 'דוסים' ועשיתי לא מעט חתונות ואירועים של אותם 'דוסים'. מישהו העלה מן האוב פוסט, בן כמעט 4 חודשים, והתסיס את השטח. מבקש סליחה ממי שנפגע אז, מבקש סליחה ממי שנפגע עכשיו".

כזכור, במהלך שידור בערוץ 13 הצהיר אלטרץ כי "יהרוג" את השוטרים שיבואו לעצור אותו במהלך ההפגנות וגם שם נאלץ לחזור בו מדבריו הבוטים ומההסתה האלימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר