על רקע הטענות

פרסום ראשון: כך שרים יפקחו על משרד הבריאות

בפעילות השר דרעי: בעקבות הטענות על החלטות שגויות ולא ענייניות על הטלת סגרים - בדגש על אזורים חרדי - מעתה יפקחו השרים, באמצעות שליחים, על ישיבות משרד הבריאות (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דרעי (צילום: פלאש 90)

התקבלה הצעתו של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, הערב (חמישי) בישיבת ועדת השרים לענייני אזור מוגבל, שתשנה מעתה את אופי קבלת ההחלטות בנושא רגיש זה.

המטרה: להגביר את אמון הציבור ולמנוע טעויות קשות שנעשו במהלך הטלת כמה מהסגרים האחרונים על ערי ישראל, בדגש על אזורים חרדים.
לפי ההחלטה הטריה, יישלח לישיבות משרד הבריאות נציג מטעם כל שר החבר בוועדה המיוחדת, כדי שיעביר לשולחו לפני קבלת החלטה על סגרים, את השיקולים היכן ומדוע הוחלט על כל סגר.

השר דרעי אמר בישיבה, כך נודע ל'כיכר השבת', כי "ישנה חשיבות שהשרים יידעו עוד לפני קבלת המלצת משרד הבריאות מה השיקולים בעניין הטלת סגר ביישובים השונים".

עוד נודע, באשר לטענות על אכיפה בררנית של ההנחיות ברחוב החרדי, תתקיים מחר (שישי) תתקיים 'שיחת ועידה' בין השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, האחראי על משטרת ישראל, לבין ראשי הסיעות החרדיות, השרים דרעי וליצמן וח"כ גפני.

עיכוב הילדה; הסרטון שהסעיר (צילום: מוישי ליפשיץ)

בענין זה, כזכור, כתב היום השר אוחנה: "אני ער לתחושה הקשה לפיה המשטרה מבצעת אכיפה בררנית, או אכיפת יתר כלפיכם החרדים, בנוגע לאי חבישת מסיכה, ואני רואה ושומע את הסרטונים".

"אלא שכשאני פונה למפקדים, הנמצאים יחד עם השוטרים בשטח, אני שומע מהם את הדבר הבא: לא רק שלא נרשמים יותר דו"חות מסיכה לאוכלוסייה החרדית ביחס לשיעורם באוכלוסייה – נרשמים פחות דו"חות", הוסיף השר לבט"פ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר