שני צדדים לטבעת

לא כל הנוצץ: הסיפור המצמרר מאחורי הטבעת של מייגן מרקל

טבעת האירוסין שהנסיך הארי העניק למייגן מרקל נרשמה בדפי ההיסטוריה כאחת מטבעות האירוסין המלכותיות האייקוניות ביותר בכל הזמנים. כן, יותר מזו של קייט מידלטון. הנה הסיבה (תרבות)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בשנת 2017, הנסיך הארי הציע נישואין למייגן מרקל עם טבעת בסגנון אישי שקרוב לוודאי תירשם בדפי ההיסטוריה כאחת מטבעות האירוסין המלכותיות האייקוניות ביותר בכל הזמנים.

הפיס מנקר העיניים בן שלוש האבנים עוצב למעשה על ידי הארי בכבודו ובעצמו ותכשיטנים מומחים מעריכים שהוא שווה לפחות 300,000 דולר. אבל בואו נדבר רגע על ערך סנטימנטלי, האם ידעתן שלטבעת יש משמעות מיוחדת במינה - כולל מחווה נוגעת ללב לנסיכה דיאנה המנוחה?

אם תביטו היטב, תבחינו שהטבעת כוללת יהלום מרכזי גדול בחיתוך כרית (שכשמו כן הוא, מזכיר כרית במבט מלמעלה) וגודלו מוערך בשלושה קראט. תאמינו או לא, האבן הזו הגיעה מבּוֹצְוָנָה (רפובליקה ביבשת אפריקה). עובדה מהנה: בזמן ביקור במקום ב-2017, הנסיך צירף אליו חבר ויחדיו הם ערכו חיפוש סודי (ויסודי) אחר יהלום הולם, בהתאם ל"מוצאים את החופש", בתרגום חופשי - ספר העוסק בקורות חיי הזוג.

לגבי שתי האבנים בימין ובשמאל, הן הגיעו מקולקציית העדיים של הנסיכה דיאנה. הנסיך אמר בראיון למגזין "פיפל": "היהלומים הקטנים בשני הצדדים, הם מאוסף התכשיטים של אמי, כך אני מוודא שהיא אתנו בזה, במסע המטורף הזה שלנו ביחד".

מרקל הוסיפה, "אני עושה הכל על מנת להתחשב בהארי וברור שלא להיות מסוגלת לפגוש את אמא שלו זה כל כך קשה לי, אבל לפחות אני יודעת שהיא חלק מזה יחד איתנו".

נשמע שהנסיך הארי זכה ביהלום בעצמו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית