"מתגעגעים"

מתנת יום ההולדת ליתום בן השש: ביקור בבית מרן הגר"ע יוסף זצ"ל

ציוץ בטוויטר של יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל הי"ד ואושיית רשת חברתית, על בנה עובדיה שנהיה בן שש, הוביל לביקור של שניהם במעונו של מרן פוסק הדור זצוק"ל (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יעל ועובדיה שבח בחדרו של מרן הרב עובדיה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

עובדיה שבח, בנו של הרב רזיאל הי"ד שנרצח בפיגוע ירי בדרך לביתו בחוות גלעד, זכה לאחרונה במתנת יום הולדת ייחודית, לרגל הגיעו לגיל שש: ביקור בביתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל. "אנחנו מתגעגעים אליו", היא אומרת כעת ל'כיכר השבת'.

הכל החל כאשר אמו יעל, שהפכה בחודשים האחרונים מה'אלמנה של' לכוכבת רשת עם חוש הומור מפותח, צייצה בטוויטר את תמונת בנה, וסיפרה כי "הילד הזה, הנסיך של הבית, יורש העצר הבלתי מעורער, חגג יום הולדת 6".

"אין לי מושג כמה עובדיה יש בשנתון שלו (בטח כמה מאות אלפים) אבל הוא יחיד בדורו...", ציינה האם, וכתבה כי זו "תמונת יום הולדת אופיינית לשבח (בשינה)".

יעל הוסיפה וכתבה לבנה עובדיה: "יום הולדת שמח כוכב הבית, יהלום כוכבים שנותן לי כל כך הרבה סיבות לקום בבוקר".

האב, הרב רזיאל הי"ד, בריקוד עם ילדיו (צילום: באדיבות המשפחה)

בתגובה, שאל אותה היועץ האסטרטגי איציק סודרי, שאחותו היא יהודית יוסף, כלתו של מרן, האם השם עובדיה הוא "על שם הרב עובדיה זצ"ל", ונענה ב"אלא מי?".

כאן הפתיע סודרי ברעיון מקורי: "אם תרצי, מתנת יום הולדת לילד עובדיה - ביקור/סיור בבית מרן בירושלים, במעונו, בחדר הלימוד, בספריה הענקית שלו; היכן שהתגורר, למד, כתב וקיבל את שועי הארץ והעולם - אז עלי. מתי שתחליטי".

זו אכן שמחה על ההצעה, וערכה ביקור מרגש ומנחם במעונו של פוסק הדור בשכונת הר נוף שבירושלים - סיור אותו לבטח לא ישכח עובדיה בן השש עד סוף חייו.

עובדיה שבח, בשנתו

כעת, בשיחה עם 'כיכר השבת', מתארת יעל שבח: "הרב עובדיה היה ועדיין מורנו ורבנו ונר לרגלנו. שמחנו מאוד מאוד בביקור הזה. עובדיה שלי נושא את השם של הרב, כי הוא נולד בשנה שבה הוא נפטר".

"עובדיה נכנס עכשיו לכיתה א', אז בכלל זה היה בשבילנו לימוד גדול להגיע לבית שלו, לראות את כל הספרים ואת כל הידע הכל כך עצום של הרב המאוד גדול הזה. אנחנו מתגעגעים אליו וכואבים שהוא איננו", מסיימת יעל בקול נרגש.

הילד עובדיה על כסאו של מרן הרב עובדיה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר