לחוצים? חרדים? חסרי מנוח? כך תרגעו ב-16 שניות בלבד

אתם חשים ש"פטישים" הולמים בראשכם ויש לכם 50 מיילים דחופים לטיפול לפני השעה 12:00 (ועכשיו כבר 11:00). 'איך נצליח לעבור את היום הזה בלי להתמוטט?', אתם תוהים. הנה התשובה (אימון אישי)

(צילום: שאטרסטוק)

התעוררתם להפסקת חשמל שהשביתה את פעילות המזגן בביתכם, אתם חשים ש"פטישים" הולמים בראשכם ויש לכם 50 מיילים דחופים לטיפול לפני השעה 12:00 בבוצר. (אה, ועכשיו כבר 11:00). אתם תוהים (ובצדק): 'איך נצליח לעבור את היום הזה, בתקופה מאתגרת בפני עצמה, בלי להתמוטט?'.

התשובה: נאדי שודהנה - נשימת נחיריים חלופית / מתחלפת. נתקלנו בטיפ הזה בבלוג של משפיענית הרשת גרייס אטווד - ומיד הזדקפנו. השיטה נועדה לקדם הרמוניה בין שתי ההמיספרות של המוח. היא סוג של מדיטציה כל כך קלה ליישום, שאפילו לא תבחינו בכך שאתם מתרגלים אותה. ניסינו אותה בבוקר אחד שהיה מלחיץ כהוגן ואנו שמחים לדווח שהיא פשוט עובדת.

"ניתן לעשות זאת בכל מקום שבו נמצאים, בעמידה או בישיבה, אם כי אני מעדיפה להתאמן עליה כשאני יושבת ועיניי עצומות. קחו את יד ימין, עגלו את הקמיצה והזרת לכיוון בסיס כף היד, חברו את האצבע והאמה וזקפו את האגודל.

4 שניות: לחצו בעדינות על הנחיר השמאלי בעזרת האצבע והאמה, תוך כדי שאתם נושמים דרך הנחיר הימני וסופרים עד 4.

8 שניות: סגרו את הנחיר הימני על ידי לחיצה כלפי מטה עם האגודל ובמקביל, שחררו את סגירת הנחיר השמאלי, תוך כדי נשיפה מהנחיר השמאלי, בספירה עד 4.

12 שניות: שאפו דרך הנחיר השמאלי, תוך שמירה על הנחיר הימני סגור עם האגודל וספרו עד 4.

16 שניות: לחצו עם האצבע והאמה על הנחיר השמאלי, תוך כדי שחרור האגודל מהנחיר הימני כדי לנשוף החוצה, בספירה עד 4.

זהו, אנשים: קיבלתם זמן התאפסות מוחלט בתוך 16 שניות ותו לא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר