משיבים אש

"יצור נאלח ואנטישמי"; החרדים נגד מוטי רביד

לאחר שפער את פיו כנגד הציבור החרדי, בכירי התקשורת החרדית יוצאים במתקפה נגד פרופסור מוטי רביד: "פרזיט שחי על חשבון החרדים. רופא מזדקן שרק סיניליות יכולה להסביר את מעשיו" (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
פער פיו. מוטי רביד (צילום: דוברות מד"א)

לאחר שפער את פיו כנגד הציבור החרדי, ולא בפעם הראשונה, בכירי התקשורת החרדית יוצאים במתקפה נגד פרופסור מוטי רביד, מנכ"ל בית החולים 'מעייני הישועה': "פרזיט שחי על חשבון החרדים. רק סיניליות יכולה להסביר את מעשיו".

כזכור, הבוקר התבטא רביד: "זה אחד מהאירועים הפרועים ביותר שהיו בהיסטוריה של מדינת ישראל. אני חושב שלא היה בעצם עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים, זה אפילו לא מתוך אמונה אני לא מבין מה הקשר בין יהדות, דת לבין מה שהם עושים. יש פה התרסה של אני ואפסי עוד. הם התחנכו לקבל הכל ולא לתת כלום במשך שנים וזאת אחת התגובות".

עורך 'משפחה', יוסי אליטוב: "שומע הבוקר את פרופ׳ מוטי רביד ממעייני הישועה בבני ברק, מחרף ומגדף את החרדים בשפת רחוב כאחרון הערסים. יש דרך לבקר ולהוכיח. הסגנון האלים של רביד, רק מגביר את משבר האמון ולא מקדם אותנו לשום מקום. לא חושב שהאיש יכול להשאיר בתפקידו עוד רגע אחד".

בהמשך הוסיף: "טוויסט בעלילה: סדרת הראיונות על המגזר של פרופ׳ מוטי רביד, הגיעה לאחר שהנהלת המרכז הרפואי ״מעייני הישועה״, בראשות שלמה רוטשילד, אותתה לרביד על כוונתה לפטרו בקרוב. מעניין לשמוע תגובה רשמית מהמרכז הרפואי על עתידו של רביד ועל ראיונותיו האחרונים לתקשורת".

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, כתב: "דברים מקוממים של פרופסור מוטי רביד. גם כשרוצים להעביר ביקורת. כן, גם אם היא מוצדקת. יש דרך. כך בדיוק גורם רביד לציבור החרדי לאבד אמון גם במנהל בית החולים החרדי. חבל. התנסחות שמקבלת פרשנות של אוייב המגזר ולא חבר מודאג. רביד מספק את הבשר למכחישי הקורונה במגזר ומחזק את עמדתם שהגבלות הקורונה הן מתוך רדיפת דת".

עורך 'בקהילה', שלמה קוק: "פרופסור רביד הוא פרזיט שחי על חשבון החרדים כבר הרבה שנים. צריך לומר את האמת: בעולם מתוקן לא נותנים לפנסיונר בן 82 לנהל בית חולים".

יקי אדמקר, עיתונאי 'וואלה', כתב: "פרופ' רביד הוא שוליים שהתבטא הבוקר בצורה גסה במקום למתוח ביקורת (בחלקה מוצדקת ונכונה) בצורה שיהיה ניתן גם לשמוע אותה בתוך הבית. ההתנהגות שלו היא בדיוק כמו זו של השוליים החרדים שמשחירים את כל המגזר. הוא לא הבעיה כעת, הם כן".

העיתונאי יצחק נחשוני, עורך 'מרכז העניינים': "אומר זאת בצורה החריפה ביותר: פרופ' רביד נתפס כשהוא מנסה לנתק את החרדים ממכונות ההנשמה שלהם שהם הרבנים. רופא מזדקן שרק סיניליות יכולה להסביר את מעשיו החמורים אסור שיתקרב לחולה בכלל ולחרדי בפרט. מי שסבור שחוליו באו להרוג עלול לנתק אותם בפועל ממכונות ההנשמה שלהם".

לדבריו: "יצור נאלח ואנטישמי כמו מוטי רביד המטנף ואומר כי החרדים הם "ציבור שלם שהורג אנשים" אסור שיתקרב לחולה ובוודאי לא לנהל מוסד רפואי מפואר כמו מעייני הישועה. למפיף נגיף השנאה שמאשים גם את משלמי משכורתו כי הם יודעים רק לקבל ולא לתת חייבים לתת ומיד מכתב פיטורין ולמנוע את התקרבותו לחולים".

כתב 'כיכר השבת', אבי רבינא, כתב: "מוטי רביד שמכיר את הציבור החרדי מקרוב, נסחף לבליץ ההסתה ומשמיץ את המגזר החרדי, למרות שהוא עד מקרוב למערכת ההתנדבות של עשרות ארגונים להסעות חולים, שינוע תרופות, משמחי חולים וחסד של אמת. אחד מהשניים: או שחרדים יפסיקו לפרנס את רביד ויעברו לבתי חולים אחרים, הוא שרביד יפנה את מקומו".

העיתונאי ישראל כהן, 'קול ברמה', כתב: "פרופ׳ רביד חייב לעוף הביתה עוד היום. הנהלת בית חולים מעייני הישועה חייבים להראות לו את הדרך החוצה, אחרי שהכליל בצורה בוטה את כל המגזר החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר