4 טיפים שעזרו לנו להתקבל לעבודות ולהתקדם בקריירה

עצות הקריירה שמועילות לאדם אחד (או למקצוע אחד) עלולות להיות לא רלוונטיות לאחר. ובכל זאת, ב-10 השנים שאנחנו מתנהלים בשוק העבודה, אספנו כמה טיפים שקשה לטעות איתם. הנה הם (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

נטוורקינג, ראיונות, ניהולי משא ומתן לגבי העלאה - תרגול כל אלו מביא לשיפור ניכר בהכנסות (כמובן, יחד עם המון סיעתא דשמיא). אך עצות הקריירה שמועילות לאדם אחד (או למקצוע אחד) עלולות להיות לא רלוונטיות לאחר. ובכל זאת, בעשר השנים (!) שאנחנו מתנהלים בשוק העבודה, אספנו קומץ טיפים שאי אפשר לטעות איתם, לא משנה מי הבוס שלכם. הרי הם לפניכם:

1. לעולם אל תגבילו את עצמכם בהתאם לתיאור התפקיד שלכם

עצה זו שמענו מצמד הקרייריסטיות טרישיה ואנטואנט קלארק: "ההתנהגות הבעייתית הנפוצה ביותר במקום העבודה, היא היצמדות לתיאור התפקיד שלכם". במילים אחרות, יתכן שנשכרתם לעשות y, x ו-z, אך אם לא תאתגרו את עצמכם באופן קבוע לחרוג מהמצופה מכם (נסו את n ,m ו-q!) לא תראו צמיחה והתקדמות בטווח הרחוק. "היו יוזמתיים ולא תגובתיים. אל תרגישו יותר מדי בנוח", מסבירות התאומות קלארקס.

איך n,jhkho? שוחחו עם המפקח הישיר שלכם או עם קולגה על משהו בארגון שלכם שנופל בין הכיסאות - ואז מצאו דרך אחת שבה תוכלו לעזור cbhsui, גם אם זה לא חלק מתיאור התפקיד שלכם.

2. כל אחד זקוק ל"גיליון התרברבות"

גיליון התרברבות הוא רשימה של ההישגים המקצועיים המשמעותיים ביותר שלכם, שאותם תוכלו להמציא במהלך השיחות הגדולות (הסקירה השנתית שלכם) ובכל עת שתרצו לתת עדכון לגבי עומס העבודה שלכם. "גם אם תקדישו רק 15 דקות בשבוע לעבוד על זה, זה הרבה יותר קל מאשר לנסות לסמוך על הזיכרון שלכם שיאגור כל הצלחה שהייתה לכם לאחרונה", מסבירה מרדית פינמן, מחברת הספר "השוויצו טוב יותר: היו מאסטרים באמנות הקידום העצמי נטול הפחד", בתרגום חופשי.

מה יכתב בגליון שלכם? אולי זו מצגת פאואר פוינט שהיממה את צופיה. אולי זה עוד לקוח מאושר שהבטיח שיחזור. לא משנה מהו ההישג, רשמו אותו. בדרך זו, הוא יהיה מוכן לשליפה ולהתמודדות לפי הצורך.

3. אתם לא צריכים לנקוב בסכום המשכורת כדי להשיג אותו

אם אתם רואים את הסעיף "דרישות שכר" בהצעת עבודה, אל תהססו להשיב ב"סחיר". אם הנושא עולה במהלך ראיון, נסו לענות על שאלת מנהל הגיוס בשאלה: 'אמור לי, מה התקציב המיועד לתפקיד זה?', אומרת מריה דאן, מנהלת משאבי אנוש שמסייעת למקומות עבודה בשיפור חוויית המשרד. (הרבה פעמים, למראיין יש מידע מסוים בנושא והוא יכול לחלוק אתכם אותו).

בנוסף, אם אתם נותנים מספר, זה בסדר לחזור מאוחר יותר ולבצע התאמות. כל שעליכם לעשות הוא לומר משהו כמו: "עכשיו, כשאני מבין טוב יותר את האחריות לתפקיד זה, אני מרגיש ש-X עולה בקנה אחד עם מה שאני צריך לעשות", תומכת צ'נדרה טרנר, מנכ"לית "פיית הכישרונות".

4. בנו 'מעגל פנימי' של אנשי סוד לקריירה שלכם

אתם זקוקים לבן זוג לעבודה. אתם זקוקים לעמית - מהעבר או ההווה - שתמיד אומר את הדברים כמו שהם. אתם צריכים מישהו שהוא המעודד האולטימטיבי שלכם... גם כשאתם קצת בבלגן.

ביסודו של דבר, סוד ההצלחה לטווח הארוך אינו מנטור אחד, אלא מועצת יועצים אליהם תוכלו להתקשר ועליהם להישען, תלוי בסוג הייעוץ הדרוש לכם. עם קבוצה כזו בכיס האחורי שלכם, אין כמעט שום דבר שיעמוד ביניכם לבין קריירת חלומותיכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר