לאחר שהצטלם

המתחסן המיליון: "זו המזימה של השמאל"

אחרי שפורסם כי הערבי הישראלי אלווהאב ג'בארין שבאקראי הצטלם לצד ראש הממשלה כ'מתחסן המיליון' הוא רוצח, הוא מבהיר: "מדובר במשימה של השמאל להפיל את נתניהו" (חדשות)

ג'בארין עם ראש הממשלה נתניהו (צילום: מתוך "ציוצי ערב", באדיבות ערוץ כנסת)

בסוף השבוע האחרון הגיע נתניהו עם שר הבריאות יולי אדלשטיין למתחם החיסונים הגדול באום אל פחם, כדי להצטלם עם המתחסן המיליון, פורסם היום (ראשון), כי המתחסן - ערבי ישראלי יושב על רציחה, כעת הוא מבהיר, "אני לא רוצח, מדובר במשימה של השמאל".

מי שהיה לישראלי ה-1,000,000 שקיבל את מנת החיסון הוא ‏מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין בן ה-66, תושב העיר הערבית, ונתניהו נעמד להצטלם עמו בחגיגיות.

אלא שב'כאן חדשות' דווח לאחר מכן, כי ראש הממשלה הצטלם בלא ידיעתו לצד רוצח: ג'בארין הורשע ברצח על רקע פלילי של שני בני אדם לפני יותר מ-20 שנה, וריצה על כך עונש מאסר בכלא.

"הרשיעו אותי על שוד, לא פגעתי באף אחד, אף אחד אפילו לא נפצע. אני ישבתי בכלא שמונה שנים - בגלל שירד לי שליש (קיבל 12 שנים לטענתו)".

"תביא לי בית משפט אחד שאומר שאני רצחתי, זה רק השמאל - יכול להיות שרוצים להעליב אותי ולבקר את ראש הממשלה נתניהו דרכי, אני בן אדם פשוט שהלכתי להתחסן".

בראיון מוקדם יותר ל'כאן', אמר ג'בארין, "זה שקר שישבתי על רצח. ישבתי רק על שוד ועל נשק, והשתחררתי ב-1992. הכל היה טוב ויפה, עד שהתחילו היום ההכפשות".

"רוצים להכפיש את נתניהו, דרכי", הוסיף העבריין לשעבר, והפתיע בהצהרה: "בבחירות הקרובות אצביע לליכוד".

עדכון: לאחר פרסום הכתבה, בכאן חדשות התנצלו בפני ג'ברין על הפרסום. בהודעת הבהרה שפרסם ערן זינגר נכתב: "לאחר שידור הידיעה טען ג'בארין שהוא מעולם לא רצח, אך הודה שהיה מעורב והורשע במעשים פליליים חמורים ובהם סחר והברחת אמצעי לחימה ושוד מזוין. על פי מסמך רשמי של שב"ס, שהועבר על ידי פרקליטו, ג'ובראן ישב בכלא 14 שנה לסירוגין, לארבע תקופות מאסר שונות לפי הפירוט הזה: 1981-1986, 1989-1991, 1992-1995, 1996-1999.

"טעינו בכך ששידרנו את הידיעה בלי קבלת תגובה ממר ג'בארין. חשבנו שהמידע שבידינו מוצלב ומאומת דיו, הסתמכנו על מקורות שלנו, חלקם כאלה שאנחנו עובדים מולם שנים - ועל כך אנו מתנצלים מעומק ליבנו בפני ג'בארין ובפני צרכני כאן חדשות."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר