למרות ההתנגדות

החל מהשבוע הבא יחוסנו גם אסירים בכלא

חיסונים יועברו לשירות בתי הסוהר החל מהשבוע הבא וגם אסירים ביטחוניים יחוסנו. זאת בניגוד לעמדתו של השר לביטחון פנים, אוחנה שהתנגד לחיסון אסירים ביטחוניים (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: קופת חולים לאומית)

במסגרת מבצע החיסונים הגדול: שר הבריאות יולי אדלשטיין, הודיע היום (חמישי), כי חיסונים יועברו לשירות בתי הסוהר החל מהשבוע הבא. הודעת אדלשטיין מגיעה בצל העימות התקשורתי בין השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בנושא.

אוחנה הודיע כי אינו מתכוון לאפשר חיסונים לאסירים בינתיים וזאת כדי להעניק קדימות לשאר האזרחים, ואילו מנדלבליט טען כנגד כי אוחנה "פועל בחוסר סמכות".

אדלשטיין אמר בהצהרה שבוצעה בקופת החולים מכבי ברמלה יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי "אנחנו שומרים על כל ההנחיות של ועדת התעדופים".

שר הבריאות רמז בדבריו כי גם הוא לא שבע רצון מההחלטה ואמר, "גם כשזה מוצא חן בעיניי או לא, אני לא הולך להבדיל ולבדוק איזה חיסון הלך לסוהר ואיזה הלך לאסיר".

אדלשטיין טען בדבריו כי לבסוף יש גם שיקול כלכלי ובריאותי, "במקום לנהל את הוויכוח הזה תחשבו אם איזה אסיר לא יחוסן ואחר כך נבזבז עליו צוות רפואי, מכונת אקמו מכונת הנשמה".

שר הבריאות אדלשטיין התייחס גם לנושא החיסונים ואמר: "אנחנו ממשיכים להוביל בעולם, במבצע המדהים הזה, הודות להבאת החיסונים ולפעילות של קופות החולים. 2 מיליון, מספר אמיתי לגמרי, וכבר עשרות אלפים נמצאים אחרי החיסון השני, קרי בהגנה כמעט מלאה מהנגיף. אני קורא לכל מי שמעל גיל 50 - לכו להתחסן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר