בוגרי החינוך החרדי

המקפצה שלך לעולם התעסוקה: יום פתוח באוניברסיטת תל אביב

מיוחד לבוגרי ולבוגרות החינוך החרדי: יום פתוח וירטואלי ללימודי תואר ראשון ותואר שני באוניברסיטת תל אביב, המוסד האקדמי הנחשב בישראל. תנאים מעולים למתקבלים לתוכנית - וגם: קבלה ללא פסיכומטרי למגוון מסלולי לימוד (לימודים, מקודם)

תוכנית "מובילים" לבוגרי החינוך החרדי קיימת כבר למעלה מ-5 שנים (צילום: יח"צ)

בימים אלה נפתחת ההרשמה לשנה"ל תשפ"ב לתוכנית "מובילים", תוכנית לימודים יוקרתית המיועדת לחרדים ולבוגרי ולבוגרות החינוך החרדי, ופותחת להם שער ללימודים במוסד האקדמי הנחשב בישראל – אוניברסיטת תל אביב, על מגוון מסלולי הלימודים באוניברסיטה.

במיוחד עבור המתעניינים והמתעניינות בתוכנית, יתקיים יום פתוח וירטואלי להכרת תוכנית הלימודים במסגרת "מובילים", ביום ראשון ה-7.2 (כ"ה בשבט). היום הפתוח לתואר ראשון בשעה 10:00, והיום הפתוח לתואר שני בשעה 16:00.

לקבלת הלינק ליום הפתוח לתואר ראשון, לחצו כאן >>

לקבלת הלינק ליום הפתוח לתואר שני, לחצו כאן >>

במסגרת היום הפתוח, תוכלו להכיר את מסלולי הלימודים השונים בפקולטות, תוכלו להתרשם מתוכנית הלימודים, מההישגים של בוגריה, וגם להפנות את שאלותיכם בכל נושא הקשור להתחלת הלימודים באוניברסיטה.

תוכנית "מובילים" לבוגרי החינוך החרדי קיימת כבר למעלה מ-5 שנים, החל מ-2016. היא התחילה כתוכנית ניסיונית בפקולטה למשפטים והיום היא נמצאת כמעט בכל הפקולטות באוניברסיטה, בתמיכת הנהלת אוניברסיטת תל אביב.

"מטרת התוכנית היא לשלב חרדים וחרדיות אצלנו באוניברסיטה בכל תוכניות הלימודים שלנו, כדי שהסטודנטים ייצאו עם תעודה בעלת ערך משמעותי בשוק העבודה. אין ספק שאוניברסיטת תל אביב היא אחת האוניברסיטאות הנחשבות בעולם ומעסיקים משחרים לפתחנו כדי לקטוף את הבוגרים שלנו", מסבירה גליה גבעולי, המנהלת את תוכנית "מובילים".

גבעולי: "אני עצמי למדתי בפקולטה למשפטים וראיתי שאין שם חרדים בכלל. אז יזמתי והקמתי את התוכנית באוניברסיטה, יחד עם הנהלת הפקולטה למשפטים, כשהמטרה היא לראות עוד חרדים באוניברסיטה ושיהיה אפשר להחליף מגוון של דעות. זה מעשיר גם את הסטודנטים שלנו וגם את אנשי הסגל שלנו. זו בעצם אפשרות נדירה להפגיש בין גווני האוכלוסייה השונים. זה הרי כמעט ולא קורה בתיכון או בצבא, שכל המגזרים נפגשים יחד".

עשרות בוגרי התוכנית "מובילים" כבר ממלאים תפקידים משמעותיים במשק, ורבים מאד כבר נרשמו לתוכנית לסמסטר הבא.

המיוחד בתוכנית "מובילים", מסבירים ראשי התוכנית, היא שאין בה נשירה בכלל, בניגוד לתוכניות לימוד אחרות המיועדות לחרדים. "זה נובע מסינון קפדני של מועמדים שאנחנו לוקחים אלינו", מסבירה גבעולי. "אנחנו שומרים על רמה גבוהה מאד".

לאלה מהנרשמים שמתקבלים מחכה מעטפת מותאמת עבורם, הכוללת תמיכה לימודית פרטנית, וגם תמיכה רגשית וחברתית לאורך התוכנית. במסגרת התוכנית מתקיימים ערבים חברתיים וסדנאות לקידום ועוד תוכניות לשילוב התלמידים בשוק העבודה.

"המטרה היא לשלב את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר בשוק התעסוקה", מסבירים בהנהלת התוכנית.

זו הזדמנות מצוינת לנסות ולהתקבל לתוכנית היוקרתית באוניברסיטת תל אביב!

לקבלת הלינק ליום הפתוח לתואר ראשון, לחצו כאן >>

לקבלת הלינק ליום הפתוח לתואר שני, לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר