בהתערבות מקלב

חולים יורשו לעלות לטיסות דיפלומטיות לישראל

משבר הטיסות לישראל: בהוראת סגן שר התחבורה אורי מקלב, בטיסות הדיפלומטיות שיצאו השבוע מפולין, צרפת ואוקראינה, יש לצרף לטיסות גם חולים וכן עובדים זרים מתאילנד (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

מצוקת הטסים לישראל, ומעקב 'כיכר השבת': בשעה האחרונה (ראשון), הודיע סגן שר התחבורה אורי מקלב מיהדות התורה, כי הוא הורה לאפשר העלאת נוסעים חולים לטיסות הדיפלומטיות, כמו כן הורה, לאפשר הפעלת טיסות פועלים מתאילנד במטרה לאפשר את חזרת המשק לשגרה.

מקלב הורה לאפשר העלאת נוסעים על בסיס פנוי ובכפוף לאישור ועדת החריגים לטיסות הדיפלומטיות המגיעים ארצה בימים הקרובים, זאת במטרה לאפשר לנוסעים נוספים אשר קיבלו את אישור ועדת החריגים להגיע לארץ - בקלות מבלי צורך להגיע דרך גרמניה.

מדובר על הטיסות שהולכות לצאת בימים הקרובים מפולין (מהעיר קטוביץ'), צרפת (מפריז) ורוסיה (קייב).

בנוסף, ובמטרה לאפשר את חזרת המשק לשגרה הורה מקלב לאפשר הפעלת טיסות פועלים מתאילנד, מדובר בטיסות של פועלים בלבד אשר יקבלו את אישור רשות האוכלוסין וההגירה לכניסת לארץ.

יצוין, כי כניסת הפועלים מותנת בבדיקת קרונה, בבידוד ובאישור מעסיק מראש בכדי לא לאפשר לתיירים הנושאים את הנגיף כניסה לארץ.

במקביל, אורי מקלב דורש להרחיב את ועדת החריגים ולהוסיף כוח אדם נוסף למענה לאזרחים זאת לאור החלטת הממשלה להרחבת הפעילות בשדה התעופה בן גוריון.

לדברי מקלב: "המצב היום בו ועדת החריגים לאישור הכניסה לארץ אינה מצליחה לתת מענה לפונים, יוצרת כאוס בשערי הכניסה והיציאה מהארץ. יש להרחיב את הוועדה לצורך אישורם של מקרים הומניטריים נוספים המבקשים להגיע ארצה, ככל שהזמן מתמשך הבקשות החריגות גדלות והולכות"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר