ללא שמירת מרחק

ארה"ב: מתחסנים יוכלו להיפגש ללא מסכה

כדי להחזיר את ארה"ב מעט לשגרה, 30 מיליוני האנשים שכבר התחסנו במנה השנייה של החיסון, יוכלו לחזור ולהיפגש עם מחוסנים אחרים ללא שמירת מרחק וללא עטיית מסכה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

9.2 אחוזים מאוכלוסיית ארצות הברית כבר קיבלו את שתי המנות של החיסון ועל פי הודעת המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן - CDCׂ, הם יוכלו לפגוש מחוסנים אחרים ללא מסכות וריחוק.

על פי ההודעה שיצאה הערב (שני) בכלי התקשורת בארצות הברית, הצוות הממונה על תחלואת הקורונה צפוי להודיע על הנחיות חדשות התקפות למתחסנים.

עד עתה התחסנו קרוב לשלושים מיליון אמריקניים בחיסון נגד הנגיף ובזמן שיחלוף שבועיים ממועד ההתחסנות הם יוכלו לפגוש האחד את השני ללא צורך במסכה ושמירת מרחק.

(חדשות הערב, כאן 11)

המתחסנים לא יוכלו לפגוש את קרובי המשפחה שלא התחסנו - אלא רק את המחוסנים מלבד סבא וסבתא הרוצים לפגוש את נכדיהם שלא נמנים בקבוצות סיכון - להם יהיה מותר.

כל זאת נעשה כדי להתחיל את המשק האמריקני לשגרה לדברי ראש המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן, "אנו שמחים שאנשים מתחסנים כדי לחזור לשגרה".

כאמור 30 מיליוני אמריקניים כבר קיבלו את המנה השנייה של החיסון ועד סוף החודש הנוכחי צפויים עוד מיליונים לקבל את המנה השנייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר