באנו לעזור

יש מצב שעד היום חיממתם מזון במיקרוגל לא נכון

אתם עייפים בטירוף ורוצים להתנחם בשאריות פסטה שנחות לכם במקרר. אבל חימומן במיקרוגל די מאתגר. באופן תדיר הפה שלכם נתקל בחלקי מקרוני קרים, או נכווה מגבינה בוערת. הנה הפתרון (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מעטים הדברים שמרגשים אותנו יותר מלמצוא שאריות פסטה ברוטב שמנת ופטריות במקרר, אחרי יום עבודה ארוך. עם זאת, חימום אוכל מנחם יכול לעיתים קרובות להוכיח את עצמו כמשימה כמעט בלתי אפשרית. נראה כאילו הסיבוב הראשון לעולם אינו מספיק. לעתים קרובות יותר מאשר לא, הפה שלנו נתקל בחלקי מקרוני קרים, או שאנו נכווים מגבינה בוערת.

עם זאת, שליטה בטמפרטורה המושלמת לחימום שאריות לא חייבת להיות משחק של ניחושים, על פי משתמשת בשם "howdoesshe" ברשת החברתית "טיקטוק". בסרטון שהתפרסם לאחרונה בחשבונה, היא מסבירה שעליכם לשקול מחדש את התצורה בה אתם מחממים במיקרוגל את האוכל שלכם.

זה קל יותר משנדמה. ליישום הטריק הבא אין צורך להצטייד בכלי מטבח מיוחדים. כל שעליכם לעשות הוא להימנע מהנחת מזון במרכז הכלי שלכם, במקום שאליו תדרי הרדיו של המיקרו, המחממים את האוכל, מתקשים להגיע.

שלא כמו תנור קונבנציונאלי, מיקרוגלים מעבירים גלי רדיו על פני שטח הפנים של המכשיר. תדרים אלו נעים בתנועה דמוית גל (בהתאם לשמם) ויוצרים מעין "פסגות ועמקים", שלא תמיד מחממים באופן אחיד את כל חלקי האוכל. כדי לנטרל את ההשפעות של זה, @howdoesshe מסדרת שכבת פסטה בטבעת סביב שטח הצלחת. שיטה זו מסייעת להימנע משאריות אוכל שאינן מחוממות באופן אחיד, על ידי יצירת שטח פנים גדול יותר עבור המיקרוגל, לחימום יסודי (ואחיד) של האוכל. אותה טכניקה יכולה לחול גם על מאכלים אחרים כמו אורז, תפוחי אדמה ואפילו ירקות.

למרבה הצער, התגלית הזו לא בהכרח תעבוד עם כל מנה. במאכלים כמו לזניה או חזה עוף קשה יותר להימנע מהישארות נקודות קרות על פניהם שלא התחממו. עם זאת, עד שטריק הבישול הבא של טיקטוק יהפוך לוויראלי, פסטה שמנת-פטריות שחוממה מחדש היא כל מה שאנו צריכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר