בשביל יופי לא צריך לסבול: איך להשקיע נכון בזוג נעליים איכותי

על איכות לא מתפשרים, וגם על יופי. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור זוג נעליים איכותי שיתאים לאורח חייכם ויקפיץ לכם את ההופעה, באדיבות יצרן נעליים ידוע שם (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

הנה, יש לכם כעת הזדמנות טובה לספור כמה זוגות נעליים קניתם במהלך חייכם. רובנו כנראה השקענו אלפי שקלים עליהם, בין אם אתם חובבים של נעלי התעמלות או מעדיפים לשמור על קלאסיות. אבל מה באמת גורם לנעל להיות שווה, לא רק במחיר? ואיך אתם בטוחים שהיא תחזיק מעמד לאורך זמן?

קניית נעליים יכולה להיות כזה דבר שבשגרה שאתם אפילו לא יכולים להבין איך אתם עושים אותו לא נכון. (אנשים רבים מניחים כי איכות הנעליים היא בקורלציה ישירה למחירן, וזה לא תמיד המקרה.)

כדי לעזור לכם ללכת בדרך הנכונה, נולאן וולש, מישהו שעשה קריירה מהבנה של מה נכנס לתוך הקטגוריה של זוג נעליים איכותי (או במקרה שלו, מגפיים) מנדב טיפים רחבי היבט על מה שעומד מאחורי זוג הנעליים שאתם רוכשים וכנראה לא לקחתם בחשבון מעולם.

הוא האיש שמאחורי חברת הנעליים "המגף של יום חמישי" (כן, בהחלט קיימת חברה בשם הזה) ויצרן ישיר לצרכן של מגפיים ומוצרי עור אחרים. עושר הידע שלו הוא ראשון במעלה ועצותיו שוות ערך רב.

היו מציאותיים לגבי השימוש שלהן וסגנון החיים שלכם

הצעד הראשון בקניית נעליים חדשות הוא להבין מה אתם צריכים מהן. כן, סגנון ונוחות הם חשובים אבל אתם גם צריכים לוודא שהנעל שאתם קונים היא לא מנוגדת למה שאתם צריכים ממנה, בסופו של דבר.

אחד הדברים הראשונים שנולאן מייעץ לכם לחפש בנעל הוא עמידות לסביבה שבה אתם עומדים לנעול אותה. לדוגמה, אם אתם עובדים לעתים קרובות בשטח, נעל עם סוליה חלשה תהיה די חסרת תועלת. זה יהיה הרבה יותר רלוונטי לרכוש אחת עם סוליה מסיבית וחזקה.

באופן דומה, אם אתם רוכשים נעל שתשתמשו בה עבור אימוני כושר והרמת משקולות, ייתכן שלא כדאי לבחור בנעל ריצה, למרות העובדה שהיא נראית האופציה האידיאלית עבור ספורט. בקיצור, לא משנה איזה סוג של נעל אתם קונים, שימו לב לסוליה. זה הולך להיות גורם משמעותי בקביעה האם הנעל תענה על הצרכים שלכם.

דגלים אדומים

אוקיי, אז יש לכם זוג חדש של נעלי התעמלות, או אולי זוג חדש של נעליים אלגנטיות, שנבחרו. הערכתם את הצרכים שלכם ומצאתם את הנעל שעונה עליהם. ועכשיו אתה ניצבים בחנות ומושכים אותה מהמדף. מה הלאה?

בדקו את הנעליים האלה ביסודיות. ישנם מספר דגלים אדומים שיש לשים אליהם לב כדי לוודא שאתם לא מקבלים זוג חסר מעוף או, גרוע יותר, פגום. כשזה מגיע לקניית נעליים שבאופן בולט משלבות עור, נולאן גורס כי הדרך הקלה ביותר לדעת מהי איכות העור היא פשוט לגעת בו.

"גם אם הנעל כבר צבועה ומלוטשת במיוחד, אתה תרגישו את המרקם המחוספס על העור", הוא מייעץ, "אבל, אם העור הוא חלק במיוחד, אתם כנראה מחזיקים מוצר לא איכותי דיו".

נקודה זו היא מעניינת במיוחד - עור אמיתי צריך "לא להראות 100% מלוטש וללא רבב. גימור יתר יכול להזיק לעמידות העור לטווח ארוך, או גרוע מזה, ניתן להשתמש בו כדי לכסות על עור באיכות נמוכה".

לאחר מכן, בדקו את הבנייה של הנעל כולה. פקחו עין על דבק זול, חתכים גרועים של עור או בד, ובמיוחד תפירה - תפרים רעועים ובולטים מבשרים שהנעל הולכת להתפרק מהר יותר ממה שאתם רוצים.

קנו בהתאם למלתחה שכבר יש לכם בבית

מתקשים להבין איזה סגנון של נעל לקנות? נולאן מייעץ לשמור על הארון שלכם בראש. כשיש סיבה מיוחדת לרכישת הנעל הוא ימליץ ללקוח על נעל עם שילוב של שני צבעים, למשל. "אני חושב שזה באמת תלוי במה שכבר יש בארון של מישהו ובתקציב שלו." והוא צודק. עליכם לוודא שאתם באמת יכולים לשלב את סגנון הנעל וצבעה עם הפריטים שיש לכם בארון.

"הנעליים יכולות להרים או לשבור מלתחה טובה", אומר נולאן, "אז הייתי מייעץ להשקיע בסגנונות שאתם חושבים שיקפיצו את הארונות היומיים שלכם ותהנו לנעול אותם במשך שנים רבות".

עם טיפים אלה שלוקחים בחשבון, אתם אמורים להיות מסוגלים לבחור את הצמד הבא בביטחון ולדעת ששתי הרגליים והארנק שלכם עושים את ההשקעה הנכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר