"נפסיק לקנות שם"

הכרוז בכפר הסמוך קרא: "איטבח אל יהוד"

במודיעין עילית נחרדו לשמוע, בזמן היירוטים והאזעקות באזור, את הכרוז בכפר נעלין הסמוך, מסית את אנשיו בקריאות נגד היהודים, בשילוב צהלה על המתקפות מעזה. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חלק מקריאות ההסתה (באדיבות המצלם. תמונה ראשית, אילוסטרציה: shutterstock)

תושבי מודיעין עילית, שרבים מהם נוהגים לקנות מוצרים ולשטוף את הרכבים בכפר נעלין השכן, נדהמו לפנות בוקר (רביעי) לשמוע קולות הסתה בוטים מכרוז במקום.

כידוע, לאורך הלילה הופעלו מערכות האזעקה בעיר מודיעין ובישובים הסמוכים לה, בעקבות מתקפת הטילים חסרת התקדים, ששוגרו לעבר ערי השפלה ונמל התעופה בן גוריון, וחלפו בשמי האזור.

העיר מודיעין עילית, שממוקמת בקרבת מקום, לא זוהתה על ידי 'כיפת ברזל' כמטרה לרקטות ארגוני הטרור, ועל כן לא הופעלה בה אזעקה. אלא שתושביה שמעו היטב את האזעקות באזור ואת פיצוצי היירוטים, לאורך זמן רב.

במהלך אותן שעות, נשמע לפתע קולו של הכרוז מהכפר נעלין, הצמוד לשכונת חפציבה בעיר, כאשר הוא קורא משפטי הסתה משולהבים נגד היהודים.

בין היתר, נשמע המשפט "אללה הוא אכבר, איטבח אל יהוד", שהמשיך לקריאות הזדהות עם מחבלי עזה ומאבקם ב"אִחְתִלַאל אל-קודס" (הכיבוש בירושלים).

תושבים בעיר החרדית, ששוחחו עם 'כיכר השבת', אומרים היום: "טוב לדעת עם מי יש לנו עסק. לא הגיוני שנמשיך להיכנס לכפרים כאלו, שיש בהם אויבים, גם אם יותר זול שם".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר