'אויבים ופורעים'. צפו

ראש הממשלה נתניהו: "נמשיך לגבות מחיר בעוצמה רבה"

בהצהרה מיוחדת שמפרסם כעת, מתייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו ללחימה העזה מבית ומחוץ, מול ארגוני הטרור בעזה ומול הפורעים ברחבי הארץ, ומבטיח יד קשה. צפו (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
דבריו של נתניהו (צילום: עומר מירון, לע"מ)

באורח יוצא דופן לשעת לילה זו, מפרסם כעת (חמישי) ראש הממשלה נתניהו הצהרה תקיפה נגד האויבים והפורעים, ופנייה ישירה לכלל אזרחי ישראל, על רקע מבצע 'שומר החומות' בעזה והפרעות ברחבי הארץ.

״אזרחי ישראל", פתח נתניהו את דבריו, "אנחנו מתמודדים במערכה עם שתי חזיתות. החזית האחת - עזה. אמרתי שאנחנו נגבה מחיר כבד מאוד מהחמאס ומשאר ארגוני הטרור, אנחנו עושים זאת, ואנחנו נמשיך לעשות זאת, בעוצמה רבה".

לדבריו, "המילה האחרונה לא נאמרה, והמבצע הזה יימשך ככל שיידרש, כדי להשיב את השקט והביטחון למדינת ישראל".

"החזית השנייה", המשיך ראש הממשלה, "היא ערי ישראל. אמרתי היום, ואני אומר זאת שוב: אנחנו נותנים מאה אחוז גיבוי לשוטרים, לחיילי מג"ב ולשאר כוחות הביטחון, כדי להשיב את החוק והסדר לערי ישראל. לא נסבול אנרכיה".

נתניהו הוסיף: "אנחנו נותנים גיבוי למשטרה, כדי להפעיל את כל האמצעים, עם כל הסמכויות, כולל שיתוף של חיילי צה"ל, כולל שיתוף של השב"כ - נתנו כאן סמכויות של מצב חירום. כל האמצעים הללו חשובים, לגיטימיים והכרחיים, כדי להפסיק את ההתפרעות הזאת בתוך מדינת ישראל".

"אני קורא שוב לאזרחי ישראל", פנה ראש הממשלה: "לא לקחת את החוק לידיים. מי שיעשה זאת, ייענש בחומרה".

ולסיום: "אני מבקש להשתתף בצערם של המשפחות שאיבדו את יקיריהן - המשפחות של הילד עידו אביגל בן ה-5 והחייל עומר טביב ועוד חמש משפחות של חמישה אזרחים - שלצערנו איבדו את חייהם".

,אנחנו נפעל בכל הכוח נגד אויבים מבחוץ ופורעי חוק מבפנים, כדי להחזיר את השקט למדינת ישראל", חתם ראש הממשלה בנימין נתניהו את הצהרתו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר