צפו בהצהרת רה"מ

ראש הממשלה נתניהו למחבלים: "לא תצליחו להתחבא מתחת לקרקע"

בעקבות הפצצת בנין בעזה בו שהו עיתונאים זרים, מבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהצהרה מיוחדת מהקריה בתל אביב, כי מבצע 'שומר החומות' יימשך "ככל שיידרש" (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

על רקע הלחץ הבינלאומי שכבר החל, להפסקת מבצע 'שומר החומות', בעקבות הפגזת בנין בו הו עיתונאים זרים, מבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי מבצע 'שומר החומות' יימשך "ככל שיידרש". בנוסף, התייחס נתניהו גם לפרעות הערבים ברחבי ישראל ולמעשי הנקמה הבודדים מצד יהודים.

את ההצהרה המיוחדת, מהקריה בתל אביב, פתח נתניהו ואמר: "אנחנו נמצאים ביום החמישי של המבצע. יצאנו אליו אחרי שחמאס, ארגון טרור רצחני, תקף אותנו בטילים ביום חגנו, בעיר חגנו, בירושלים. אחר כך הוא המשיך לתקוף בגוש דן ובעוטף. אין מבצע צודק מזה. אין אף מדינה שהייתה יושבת בחיבוק ידיים מול איום כזה".

"לכל מדינה יש את הזכות להגן על אזרחיה. שוחחתי על כך באריכות עם נשיא ארה"ב ביידן, ואני שמח על תמיכתו. מעריך לא פחות מזה, מדינות חשובות אחרות שתומכות בנו, כ-25 מדינות. אנחנו מאוד מודים להן".

"הם יודעים - ואנחנו יודעים - שהפעולות שלנו צודקות. אנחנו פועלים במלוא העוצמה. מי שהצית את האש, יחטוף את האש. כוחותינו עובדים בצורה משולבת. להבדיל מחמאס, אנחנו עושים הכל כדי להימנע מפגיעה באזרחים".

"מאז צוק איתן, הקמנו קיר תת קרקעי למניעת איום המנהרות. במבצע תקדימי, אנחנו פועלים לפגוע גם במנהרות ההגנה שלהם. ואני אומר לראשי הטרור: אתם לא יכולים להתחבא - לא מעל הקרקע ולא מתחת הקרקע. אף אחד מכם לא יוכל להתחבא".

רה"מ הדגיש: "בניין העיתונות שהופצץ היום, משמש מרכז מודיעין של חמאס, הוא לא בניין תמים. כל זה נועד כדי שחמאס יחשוב היטב, אם לירות עלינו ביום חגנו ובכל יום".

"באשר לנעשה בארץ: לא נקבל את מה שקורה. לא מדובר בכל הציבור הערבי, אבל זו פעולה שאנחנו חייבים להפסיק אותה. כל מי שמעודד אותם, ישלם על כך מחיר כבד מאוד. רק אנחנו, המדינה, נטפל בזה. המשטרה והשב"כ. אף אחד לא יקח את החוק לידיים. יש לכך רק הגדרה אחת: טרור".

"אזרחי ישראל. מי שאשם בעימות הזה (בעזה), זה לא אנחנו, אלא הם. אנחנו צודקים ואנחנו לא יכולים להשלים עם הטרור הזה. כולנו צריכים להיות מאוחדים מול הטרור הזה".

"אני מבקש מכם, להמשיך ולהישמע להנחיות פיקוד העורף. זה מציל חיים. בימים הקרובים, כל עוד נמשך המבצע, תהיו במרחבים המוגנים. אני מבקש מכם לשלול מהאויב את הפגיעה בכם. צפויים לנו עוד ימים לא קלים, אבל נעמוד בהם יחד. נעמוד - וננצח", חתם נתניהו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר