לא נעים

הפלסטינים לא רצו את החיסונים מישראל

הרשות הפלסטינית החליטה שלא לקבל לידיה את החיסונים נגד 'קורונה' של חברת 'פייזר' שהועברו אליה מישראל, לטענתם, מאחר והתוקף של החיסונים אמור לפוג בקרוב (ארץ)

העברת החיסונים (צילום: דוברות מתפ"ש)

הרשות הפלסטינית החליטה שלא לקבל לידיה את החיסונים נגד 'קורונה' של חברת 'פייזר' שהועברו אליה מישראל, זאת אחרי שלטענתם המשלוח הראשון שהועבר הכיל חיסונים עם תוקף לשבועיים בלבד.

ההחלטה התקבלה אחרי שנחתם ההסכם בין ממשלת בנט ומשרד הבריאות הישראלי להעברת מעל מיליון חיסונים מישראל לרמאללה, כאשר בתמורה ישראל תקבל בהמשך השנה חיסונים מ'פייזר'.

שרת הבריאות הפלסטינית, מיי קילה, אמרה כי החיסונים שהתקבלו לא עמדו ב"מפרט הרצוי" ולכן הרשות לא מוכנה לקבל אותם. היא הוסיפה שהרשות הפלסטינית תפעיל לחץ על חברת 'פייזר' כדי לקבל את החיסנים שהובטחו לה.

במשלוח הראשון שקיבלה מישראל, היו מאה אלף חיסונים, שתוקפם אמור לפוג בקרוב והם הועברו לרשות כדי שתוכל לעשות בהם שימוש, לפני שהתוקף יפוג. גם החיסונים שהרשות הפלסטינית היתה אמורה לקבל מפייזר, אלו חיסונים שתוקפם אמור לפוג בקרוב.

בישראל מעריכים כי ההחלטה של ראש הממשלה הפלסטיני, מוחמד אשתייה, לבטל את קבלת החיסונים מישראל היתה בשל הביקורת הפלסטינית על המהלך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר