הנסיך הארי מתוודה: "הייתי רוצה לקבל את אחי בחזרה"

לפני כשנתיים הנסיך הארי בחר לעזוב את אביו ולדבוק באשתו והשניים היגרו לקליפורניה. אך לצעד זה היתה השפעה על יחסיו עם משפחתו וכעת הוא מתראיין ומספר על המתיחות ביניהם (MEN)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

ספר הזיכרונות של הנסיך הארי, שיקרא "ספייר", עומד לצאת לאור בקרוב וכחלק ממסע הקידום שלו, הדוכס מסאסקס התיישב לראיון גלוי אצל העיתונאי טום בראדבי ובין שלל נושאים רבים שעליהם השניים דיברו, עלתה לשולחן גם המתיחות המשפחתית.

בקטע שפורסם לאחרונה מהשיחה, הארי חשף שהוא רוצה לעשות תיקון עם אחיו, הנסיך וויליאם, כמו גם עם אביו, המלך צ'ארלס. מאז שהארי ואשתו, מייגן מרקל, בחרו להתרחק מחובותיהם המלכותיות, מערכת היחסים שלהם עם שאר המשפחה היתה מתוחה למדי - משהו שהוא, מתברר, מעוניין לשנות.

"אני רוצה משפחה, לא מוסד", אמר הדוכס. "הייתי רוצה להחזיר את אבא שלי. הייתי רוצה לקבל את אח שלי בחזרה".
ובמהלך ראיון נפרד עם כתב ה"סיאנאן", אנדרסון קופר, הארי דיבר בגילוי לב על התגובות שהוא ורעייתו קיבלו ברגע שהחליטו להתנתק מארמון בקינגהאם.

"אחת הביקורות שקיבלתם היא שכן, בסדר, אתם רוצים לעבור לקליפורניה, אתם רוצים לסגת מהתפקיד הממסדי, אוקיי, אבל למה להיות כל כך פומביים? ניסיתם בכלל לעשות את זה באופן פרטי?", שאל קופר והארי השיב, "בכל פעם שניסיתי לעשות את זה באופן פרטי, היו תדרוכים והדלפות והשתלת סיפורים נגדי ונגד זוגתי. אתה יודע, המוטו המשפחתי אצלנו הוא 'לעולם אל תתלונן, לעולם אל תסביר'. אבל זה רק מוטו וזה לא ממש מחזיק".

אנחנו באמת מקווים שהארי, ויליאם ושאר משפחת המלוכה יוכלו סוף סוף לשבת וליישר את ההדורים ביניהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר