מומחה: האם הנסיך הארי יצטער על שחרור הספר שלו?

בראיון שנערך לאחרונה עם מגזין "הלו!", הביוגרף של הנסיכה דיאנה הסביר מדוע הנסיך לא יצטער על החלטתו לכתוב את הספר ואפילו השווה את מצבו לזה של אימו המנוחה. רמז: הכל קשור באישה (MEN)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ספר הזיכרונות החדש של הנסיך הארי, "ספייר", כבר הספיק לשבור שיא מכירות ביום הראשון שהופץ בחנויות. עם זאת, חשוב לדעת שלהדפסתו יש משמעות גדולה מאד ולא מדובר בעניין של מה בכך.

בראיון שנערך לאחרונה עם מגזין "הלו!", אנדרו מורטון (הביוגרף של הנסיכה דיאנה) הסביר מדוע הנסיך לא יצטער על החלטתו לכתוב את הספר ואפילו השווה את מצבו לזה של אימו המנוחה.

"הארי חשב הרבה לפני שעשה את זה, אבל כן, יש לו גם את התמיכה המלאה של אשתו, שזה שונה מאוד", אמר מורטון. "כלומר, זה הבדל עצום שקיים בין הארי לדיאנה, שדיברה הרבה על הבעיות והיעדר האושר בחיי הנישואין שלה. הארי מדבר על האומללות שלו עם המוסד".

מורטון גם חשף שהנסיכה דיאנה "חשה הקלה כשהספר יצא לאור" והוסיף, "דיאנה, בואו פשוט נהיה כנים, מעולם לא התחרטה לרגע, לאחר ששיתפה פעולה עם הספר אודותיה ואף כתבה לנו לומר זאת. היו כל מיני ספקולציות שטענו, 'אוי, היא התחרטה'. אבל היא מעולם לא עשתה זאת".

מורטון המשיך, "אני מאמין שהספר 'דיאנה: הסיפור האמיתי' באמת שינה את חייה. הוא נתן לה את הכוח והתחושה שהיא יכולה להיות הומניטרית עצמאית. וראינו שבשנים האחרונות של חייה, שבהם היא נראתה סופר מאושרת, היא גם נראתה מאוד בשליטה".

בכל מקרה, מחזיקים אצבעות שהנסיך הארי מרגיש אותו הדבר לגבי הספ(יי)ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר