קורונה, חרדים ותקשורת

ישי כהן באולפן 'חדשות 12': "כמה צביעות?"

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, התארח בתוכנית 'מהדורה ראשונה' באולפן 'חדשות 12' והתייחס למגיפת הקורנה והמגזר החרדי לצד הצביעות בתקשורת ובקבינט הקורונה • צפו (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: חדשות 12)

ישי כהן, פרשן ומגיש 'כיכר השבת', התארח בצהריים (חמישי) בתוכנית 'מהדורה ראשונה' בהגשת ירון אברהם באולפן 'חדשות 12' והתייחס למגיפת הקורנה והמגזר החרדי לצד הצביעות בתקשורת ובקבינט הקורונה.

במהלך הריאיון עדכן ישי כהן כי יחס החרדים במספר חולי הקורונה החדשים עומד על פחות מ-3%, כ-250 חולים חדשים בממוצע בשבוע.

לדבריו: "מה קורה בחברה החרדית? לא מעט תסכול. בגלים הקודמים שידרו לכל עם ישראל את החלוקה כמה חולים במגזר החרדי ובחברה הכללית, לפתע אף אחד לא מדבר על מה שקורה במגזר החרדי".

באשר לבקשה של שר האוצר אביגדור ליברמן לקיים דיון על הטיסות לאומן, אמר פרשן 'כיכר השבת': "כמה צביעות יכולה להיות. תראה מה קורה בימים האחרונים, 20,000 טסים לטורקיה בשבוע, מדינה אדומה, שמעת על כך משהו? או בגלל שמדובר בחברה הערבית וצריכים אותם כרגע בממשלה - אז לא מתעסקים בהם".

לדבריו: "באומן, בניגוד לטורקיה, החסידים לא מתערבבים עם האוכלוסיה המקומית, כך שהם לא יכולים להבין זן מקומי, כמו בשאר המדינות. אבל כשאי אפשר לדבר על החרדים בתחלואה אז מדברים על אומן".

ישי כהן התייחס לאפשרות שיטילו הגבלות במהלך חגי תשרי ואמר: "התחושה ברחוב החרדי היא כשמדובר בחופש הגדול אז משתדלים כמה שפחות הגבלות, אבל כשיגיעו חגי תשרי, התקופה הכי חשובה לכל יהודי, אז יגיעו ההגבלות.

"הבקשה של כל יהודי חרדי היא כמו שהיום מסתכלים בסלחנות על מה שקורה בחברה הכללית, אנחנו כחברה חרדית לא מגיעים לאולפן 'חדשות 12' ואומרים 'אתם החילונים מדביקים אותנו', אבל תתנהגו גם אתם בסלחנות ובמתווה שמח' גם כשזה יגיע לחגי תשרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר