איפה הקרדיט?

"הגיע במייל"; הכתבה ששברה את הרשת

הטור של ישראל גינצבורג ובו עשרה צעדים שאם ההורים יעשו אותם בבין הזמנים - הם פשוט יהרסו את הבחור שלהם, הכה גלים; אלא שיש מי שמפיץ אותו - תוך גניבת הקרדיט (ברנז'ה)

בין הזמנים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עשרות אלפי בחורי ישיבות יצאו ל'בין הזמנים', ובפני הוריהם ניצבת שאלת ההתמודדות מול בנם שגדל וצמח והפך למאן-דאמר.

'כיכר השבת' הרים את הכפפה והגיש טור מיוחד של ישראל גינצבורג להורים ובו עשרה צעדים פשוטים שאם הם יעשו אותם - הם יהרסו את הבחור שלהם.

הכתבה ב'כיכר'

"להרוס לבחור ישיבה את בין הזמנים כל אחד יכול", נפתח הטור המיוחד, "אך לגרום לבחור לתסכול כזה שיהרוס לו גם את "זמן אלול" יודעים רק המקצוענים. 'כיכר השבת' ארגן לכם מדריך מקוצר, שילמד אתכם להרוס את הבחור בצורה יסודית, ובעשרה צעדים פשוטים!".

הטור, כמובן, עורר הדים רבים - ושבר את הרשת. הוא הופץ בדרכים שונות בתפוצות מיילים נרחבות, בקבוצות הוואטסאפ ובכל דרך אפשרית.

ההפצה במייל
המפיץ מודה לכותב - שאת שמו השמיט

אלא שבעוד רבים הקפידו על מתן קרדיט הן לכותב והן לבמה, לא מעטים מהמפיצים - העלימו את הקרדיט, בעוד אחרים אף העזו וחתמו את שמם על המאמר. לא פחות.

אחד המפיצים שצירף את שמו לטור, מתהדר בתואר משגיח, לא פחות. אחד המקבלים הפנה את תשומת לבנו להפצת המאמר, ולשאלתנו האם ניתן הקרדיט - הוא הגיב: "לא יאה למשגיח לכתוב 'ראיתי בכיכר'".

הצביעות

אז אם גם אתם נתקלתם במאמר המיוחד והחשוב הזה שמופץ ללא קרדיט - אל תמשיכו את שרשרת הגניבה, אלא פשוט תתנו קרדיט למי שעבד על התוכן הנהדר הזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר