מבצע החיסונים

נתניהו קיבל חיסון שלישי; הראשון לציון: "חובה להתחסן"

לאחר נשיא המדינה ורעייתו, גם ראש הממשלה לשעבר ורעייתו קיבלו את החיסון השלישי; נתניהו: "בזבזו חודש שלא לצורך עם מחירים יקרים"; הראשון לציון שוחח עם הנשיא וקרא להתחסן (בארץ)

נתניהו מתחסן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר שנשיא המדינה, יצחק הרצוג, ורעייתו, מיכל, קיבלו הבוקר (שישי) את החיסון השלישי ופתחו את המבצע הישראלי לקבלת החיסון השלישי המשלים נגד נגיף הקורונה, גם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורעייתו שרה קיבלו את החיסון השלישי בבית החולים 'שיבא' תל השומר.

נתניהו מתחסן (מתוך הפייסבוק של נתניהו)

נתניהו אמר כי "אני רוצה להודות לפרופ' קרייס והצוות המסור של תל השומר על כך שאתם נותנים לנו את החיסון השלישי. זה למעלה מחודש וחצי שאני קורא להביא את החיסונים שהזמנתי כראש ממשלה ושמדינת ישראל שילמה עליהם כבר אז. זאת הדרך היחידה לעצור את התפשטות הוריאנט.

"חבל - בזבזו חודש שלא לצורך עם מחירים יקרים. בכל זאת מוטב מאוחר מאשר אף פעם. אני שמח שהצוות של משרד הבריאות חושב כמוני ומתחילים את התהליך החשוב הזה. אני מציע לכולכם - לכו להתחסן. פעם שלישית - גלידה".

בתוך כך, נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח הבוקר עם הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף לאחר קבלת החיסון השלישי. הרב והנשיא סיכמו לקרוא במשותף לציבור להתחסן בחיסון השלישי.

נתניהו מתחסן (ללא קרדיט)

במהלך השיחה הציג הנשיא לרב תשובת הלכתית מסבו הרב הראשי לישראל המעודדת קבלת חיסון. "תורת ישראל היא תורת חיים, חובה על כל אחד ואחד להישמע להנחיות הרופאים ולקחת את החיסון השלישי", סיכם הרב הראשי.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בהצהרה לתקשורת: "אנחנו יוצאים לדרך. אנחנו יוצאים למבצע החיסונים כדי לשמור על המבוגרים במדינת ישראל. מהיום יש מצווה חדשה: 'חסן את אביך ואת אמך למען יאריכון ימיהם'. אדוני הנשיא, תודה שאתה מוביל. כולנו אחריך. בהצלחה גדולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר