רומן זדורוב ישוחרר?

המדינה הגישה ערר נגד שחרורו של רומן זדורוב ממעצר

פרקליטות המדינה הגישה ערר נגד החלטת בית המשפט לשחרר את רומן זדורוב למעצר בית. לטענתם, יש להם ראיות מספקות להרשעתו והם חוששים שהוא יברח מהמדינה (פלילי)

רומן זדורוב (צילום: פלאש 90, David Cohen)

המדינה הגישה ערר כנגד החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת שהורה לשחרר את רומן זדורוב למעצר בית, ולשמור עליו באמצעות אזיק אלקטרוני. בערר שהוגש באמצעות עו"ד איתמר גלבפיש מהמחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, נטען כי המדינה סבורה שרומן זדורוב מסוכן לציבור, כשהפרקליטות טוענת שגם בשלב זה יש עדיין ראיות כבדות משקל נגד זדורוב.

כמו כן נטען, שלמרות שזדורוב ריצה כבר 15 שנים מתקופת מאסרו, יש לחשוש שזדורוב יברח מהמדינה מכיוון שרומן גדל באוקראינה עד שנות ה-20 המקודמות לחייו, ועד היום הוא אזרח אוקראיני, כשהוא שוהה בישראל במעמד של תושב זמני, ולפיכך יש לו תשתית שתסייע לו לברוח ולהתחיל את חייו באוקראינה. בנוסף טענו בפרקליטות, ש"גם אם סבר ביהמ"ש המחוזי שמן הראוי להורות על מעצרו של זדורוב בפיקוח אלקטרוני, לא היה מקום לעשות כן בלא להורות על קבלת תסקיר שירות מבחן".

כזכור הנערה תאיר ראדה ז"ל נרצחה בשנת 2006 בבית הספר שבו למדה. רומן זודורוב שעבד כרצף בבית הספר שבו למדה הנערה נחשד כרוצח, ובית המשפט בנצרת הרשיע אותו וגזר עליו עונש של מאסר עולם. הוא ערער לא מעט פעמים וטען כי הוא לא הרוצח, ובחודש מאי השנה הורה שופט בית המשפט העליון לקבל את בקשתו למשפט חוזר. בחודש אוגוסט הורה בית המשפט המחוזי בנצרת להעביר את זדורוב למעצר בית - אולם כאמור בפרקליטות המדינה מתנגדים לשחרורו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר