כוכב המג'יק קאס

יום ראשון ב-17:00 - הגמר הגדול!!! • הצצה לדרמה הגדולה

מי יהיה ילד הפלא הבא של ישראל?! • צפו בהצצה בלעדית אל מאחורי הקלעים של הדרמה הגדולה והתייעצויות השופטים • יום ראשון, בשעה 17:00 בדיוק - רק כאן ב'כיכר השבת', הגמר הגדול של תוכנית "כוכב המג'יק קאס" (TV)

(צילום: כיכר השבת)

הנה זה קורה! תוכנית "כוכב המג'יק קאס", שאתגרה את המוזיקה החסידית וקבעה רף חדש בעולם תחרויות השירה - מגיעה אל רגע השיא - הגמר הגדול!!! יום ראשון, זאת חנוכה, בשעה 17:00 בדיוק - רק כאן ב'כיכר השבת'!

ארבעה מתמודדים - נועם פחימה, בניה יוחאי, אליה קנר ויהודה צבי סלצר ינסו לכבוש את לב השופטים ופאנל המומחים שלנו, אבל רק אחד, יזכה בתואר הנכסף - ילד הפלא הבא של ישראל!

אל שולחן השופטים שלנו, בראשות נתנאל לייפר, נתי שיש ושרוליק הרשטיק, מצטרף הפעם הפייטן והזמר יובל טייב, שהחליף את משה קליין שהחליף בחצי הגמר את עדי נתנאלי שעדיין בחו"ל.

אבל לא רק הם יחרצו את גורל התחרות - אלא הם יעזרו בפאנל המומחים המורחב והמיוחד שכינסנו במיוחד לגמר הגדול והדרמטי! חברי הפאנל הם - רולי דיקמן, פיני איינהורן, מוטי וייס, אחיה אשר, איציק אורלב, שי ברק, צביקי לוקר ושמחה פרידמן, כן כן - כל אלו, מהשורה הראשונה של עולם המוזיקה החסידית, יטלו חלק בהכרעת התחרות וקביעת המנצח הגדול.

רגע לפני הגמר, אנחנו מעניקים לכם הצצה נדירה ובלעדית לרגעי הדרמה הגדולים של התחרות, מיד אחרי הביצועים של ארבעת המתמודדים התכנסו השופטים עם פאנל המומחים לדיונים קדחתניים על זהות הזוכה המאושר של התחרות.

בעוד הדרמה סביב שולחן השופטים בשיאה - המנחה האגדי של התחרות, מנחם טוקר, משתף את משה מנס - שממשיך להביא את כל הקולות מאחורי הקלעים, מה צפוי לקרות: "כל העונה מתנקזת לרגע הזה. אני מקבל פתק ואתן את ההכרזה".

המאסטרו והמנצח המוזיקלי לייבלה ליפסקר שמלווה בכישרונו הגדול את הגמר, מחווה את דעתו ואומר כי "כל מי שהגיע לפה - ניצח". ומה יש לפיני איינהורן, רולי דיקמן ומוטי וייס לומר לנו בעיצומו של המתח?

כל זה ועוד - בהצצה נדירה אל מאחורי הקלעים!
צפו והתכוננו לגמר הגדול שישודר ביום ראשון בשעה 17:00 בדיוק, רק כאן ב'כיכר השבת'!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר