תפריט מנצח

7 מתכונים לסעודות שבת טעימות במיוחד

מחכים לכם כאן דגים מתקתקים, עוף מענג, חמין עשיר ברכיבים שמתבשל באיטיות על הפלטה, תוספת כיפית ומפתיעה, קינוח ברוח התקופה שנקרא "כובע של רוסים" וכמובן עוגת גבינה מושלמת לבוקר של שבת (מתכונים לשבת, אוכל)

מתכונים לשבת - עוף עם תפוחי אדמה ועגבניות (צילום: Michael Kraus on Shutterstock)

עוף בתנור עם תפוחי אדמה ועגבניות

וכל מה שנדרש מכם במסגרת הכנת המנה הזו הוא לסדר את הרכיבים בתבנית ולשגר לאפייה. כמה קל, ככה טעים.

לחצו כאן למתכון

חמין מרוקאי (סחינה) עם אסאדו כבש וקציצת סרה

במקום בשר ראש או אסאדו עגל, בחרנו הפעם באסאדו כבש - מעדן אמיתי לשבת. מבשלים את החיטה בנפרד מה שהופך אותה לתוספת ממכרת בפני עצמה וחכו שתראו את צורת ההגשה הגאונית של החמין העשיר והמיוחד הזה.

לחצו כאן למתכון

סלמון אפוי ברוטב פיקנטי מתקתק

מנת פתיחה מהירת הכנה של סלמון בשרני עטוף בטעמים מתקתקים-פיקנטיים. לקראת סוף האפייה, מברישים את הדגים בסירופ מייפל ונותנים לו 1-2 דקות להתקרמל מעל.

לחצו כאן למתכון

בלינצ'ס במילוי ירקות וציפוי פריך

מורן פינטו עם תוספת כיפית וטעימה לשולחן השבת שאף אחד לא יסרב לה וכל כך קל להכין אותה: מתקתקים את הבלינצ'ס, מניחים במרכזם ירקות, מגלגלים, מצפים בפירורי לחם ואחרי הקפאה של שעה מטגנים עד להזהבה. משגע!

לחצו כאן למתכון

פטריות שלמות צלויות

פטריות שמפיניון שלמות, שמנמנות ובשרניות עטופות בבלסמי, שום, חרדל ותימין שאפשר להגיש כסלט חם לצד הדגים או כתוספת לעיקרית.

לחצו כאן למתכון

לקינוח: "כובע של רוסים"

"כובע של רוסים" או "רוסקה שאפקה" זהו שמו המשעשע של הקינוח המתוק והנפלא הזה: עוגות ספוג שוקולד קטנות ממולאות ומצופות בקרם וניל, עטופות בקוקוס ובקרם שוקולד. כובעים קטנים ופרוותיים שיתחסלו ברגע - פרווה לגמרי.

לחצו כאן למתכון

עוגת גבינה גבוהה ונימוחה

אוראל בראל מגייס כלי מפתיע לקבלת עוגת גבינה נימוחה, אוורירית וגבוהה במיוחד: הסיר של ה...ג'חנון - וזה מושלם. מדריך וידאו שלב אחר שלב להכנת עוגת גבינה גבוהה ויפה, מקושטת בקרם וניל וריבת חלב. נמנעים מקמח? אפשר לוותר על הבסיס.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר