קיבל כסף מזומן

הזמר מהדרום נעצר: הציג את עצמו כגרוש ללא הכנסות

זמר ידוע מהדרום שערך כ-11 הופעות בחודש, הציג את עצמו בפני ביטוח לאומי כגרוש עם חובות של חצי מיליון ש"ח - וללא עיסוק • אתמול, הוא נעצר יחד עם חשוד ששימש כ"מכבסה" לכספים (משפט)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הופעה. תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לאחר פעילות משותפת של רשות המסים וביטוח לאומי, נעצר זמר מהדרום בחשד שהעלים הכנסות של מעל 2 מיליון שקלים ודיווח כוזב לביטוח לאומי.

הזמר, הובא היום (חמישי) בפני בית משפט השלום בירושלים, שם דווח כי במסגרת פעילות שביצע פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום, בשיתוף היחידה הארצית לחקירות הונאה שלוחת ירושלים והדרום של ביטוח לאומי, נפתחה חקירה בחשד כי הזמר, תושב שדרות, אינו מדווח על הכנסותיו. אתמול הפכה החקירה לגלויה ונערכו חיפושים ונתפסו מסמכים בביתו.

בבקשה למעצר צוין, החשוד הופיע כזמר והוא מקיים הופעות ואירועים ברחבי הארץ במשך לפחות 10 שנים בסדר גודל של כ-11 הופעות בחודש.

זאת, למרות שהוא מדווח במערכות הביטוח הלאומי כגרוש בעל חוב של כחצי מיליון ש"ח, ללא עיסוק וללא הכנסות.

על פי החשד, הזמר נהג לקבל לידיו את התשלום עבור כל הופעה במזומן ללא הוצאת חשבוניות כנדרש, והוא אינו דיווח על הכנסותיו מאירועים אלה, לא ניהל ספרים כנדרש ולא ניהל כלל תיק במס הכנסה.

במסגרת הפעילות, נעצר חשוד נוסף שעל פי החשד, חשבון הבנק שלו הווה "מכבסה" מהכנסות מאירועים וייצוג אומנים, שלא דווחו לרשויות המס.

שופט בית משפט השלום, עמיר שקד שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם הפקדת מזומן על סך 30,000 שקלים, התחייבות אישית על סך 500,000 ש"ח וערבות צד ג' על סך 150,000 ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר