פרשת האשראי

שר האוצר לשעבר משה כחלון נחקר ברשות לניירות ערך

שר האוצר לשעבר משה כחלון נחקר אתמול ברשות לניירות ערך בפרשת חברת האשראי יונט, שעד לאחרונה כיהן כיושב הראש שלה • עורך דינו: "משתף פעולה באופן מלא" (משפט)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נחקר. השר לשעבר כחלון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שר האוצר לשעבר, משה כחלון, נחקר אתמול (שני) ברשות לניירות ערך, במסגרת חקירת פרשת חברת האשראי יונט, שעד לאחרונה כחלון כיהן כיושב הראש שלה. החקירה החלה לאחרונה, לאחר שהתגלו אי סדרים בחברה.

ברשות לניירות ערך חושדים כי נעשו עבירות מרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד וגניבה בידי מורשה בחברת האשראי החוץ בנקאי. בחדשות 12 דווח כי בעלי השליטה בחברה נעצרו ושוחררו בעקבות, ושבשבוע שעבר כבר העריכו כי גם כחלון יוזמן לחקירה.

עו"ד נתי שמחוני שמייצג את כחלון מסר כי השר לשעבר "משתף פעולה בחקירה באופן מלא". לדבריו, "בטוחים שבסיום החקירה יתברר שלא דבק בו רבב".

לפני תקופה תקפו שני שודדים באיומי אקדח ותוך שימוש בגז מדמיע שליח שהוביל כספים של החברה בחולון, והצליח להימלט עם סכום של יותר משלושה מיליון שקלים. כך דווחה החברה לפני מספר שבועות.

כעבור תקופה קצרה הודיעה החברה שבגלל "אי התאמות כספיות" תדחה את פרסום הדוחות הכספיים שלה. בעקבות כך נפתחה בדיקה ובסיומה התברר כי נמצאו חוסרים בצ'קים בסכום של כ-7 מיליון בנצרת, ובמקביל נחשד כי המנכ"ל לקח סכומי כסף זניחים. שבועיים לאחר מכן התפטר כחלון מתפקידו כיו"ר הדירוקטריון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר