טרור בירושלים

עלה לשלושה מניין הנרצחים בפיגוע: נקבע מותו של אשר פלאי, אחיו נטמן בכניסת שבת

דקות לפני כניסת שבת, עשרות ליוו למנוחות את יעקב ישראל פלאי הי"ד, ילד בן 6 שנרצח בפיגוע הדריסה בשכונת רמות • מותו של אחיו, אשר, בן ה-8, נקבע בשבת • האבא, הרב אברהם, מאושפז במצב קשה • תיעוד דומע ממסע ההלוויה (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)

עשרות בני משפחה וקרובים השתתפו בסמוך לכניסת שבת במסע הלוויתו המצומצם של הילד יעקב ישראל פאלי הי"ד שנרצח בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים. בהתייעצות עם גדולי ישראל הוחלט לקיים את ההלוויה בסמוך לכניסת השבת.

במהלך השבת נקבע מותו גם של אחיו, אשר הי"ד, ילד בן 8, שנפגע גם הוא בפיגוע ואושפז במצב אנוש. מבית החולים 'שערי צדק' נמסר: "הילד הגיע במצב אנוש בהחייאה וצוותים רבים מיחידת הטראומה, מלר"ד, טיפול נמרץ ילדים, כירורגיה ונוירוכירוגיה ילדים נלחמו במשך שעות רבות על חייו, אך לצערנו נאלצו בצער רב לקבוע את מותו".

הלוויתו תצא בשעה 22:00 מרחוב מינץ 41 בשכונת רמות ד' להר המנוחות. הילד ייטמן סמוך לאחיו יעקב ישראל הי"ד ז"ל שנרצח ונקבר סמוך לכניסת השבת.

אביו, הרב אברהם, נפצע גם הוא והוא מאושפז בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה. במהלך השבת שהתה האם, שניצלה בפיגוע, בבית החולים.

יעקב ישראל פאלי הי"ד, ילד בן 6 בלבד, בנו של האברך הרב אברהם פלאי מרחוב מינץ בשכונת רמות, הרחוב הסמוך למקום הפיגוע, ונכדו של הגאון רבי שמואל פאלי משכונת רמת אלחנן בבני ברק.

יעקב ישראל למד בתלמוד תורה 'דרך תבונה', והוא היה בדרכו יחד עם בני משפחה נוספים לעשות את השבת בעיר בני ברק, לרגל שמחה משפחתית. אביו נפצע אף הוא והוא מאושפז בבית החולים.

בפיגוע נרצח גם האברך הצעיר הרה"ח ר' אלתר שלמה לדרמן הי"ד, מחשובי האברכים בחצר חסידות פינסק קרלין, ובנו של יבלחט"א הרה"ח רבי חיים דן לדרמן.

ר' אלתר שלמה הי"ד התחתן לפני כחצי שנה והיה בדרכו יחד עם רעייתו - שניצלה בנס - לבית ההורים בעיר אלעד.

הלווייתו תצא ב. 21:30 מבית המדרש פינסק קרלין בשכונת בית ישראל, להר המנוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר