דיאטת קסם: כך מורידים 6 קילו בשבועיים

הכירו את הדיאטה שמבטיחה לכם ירידה מהירה מאוד במשקל, בתנאי אחת: היפרדו לשבועיים מפחמימות לסוגיהן. האם היא בריאה? לא בטוח (משפחה, בריאות)

mame | כיכר השבת |
מקדמת דנא נחלקו גדולי הדיאטנים בשאלת דיאטת הבזק, או בשמה הנפוץ יותר "דיאטת כאסח". היא קיצונית יותר מחברותיה ארוכות הטווח, קשה יותר, אבל לחובבי תוצאות מהירות היא תעלה חיוך על הפנים: בתוך זמן קצר תוכלו להשיל ממשקלכם מספר מכובד של קילוגרמים. האם מדובר בדיאטה בריאה? לא בטוח. האם המשקל שיורד לא יכול לחזור עם ריבית לאחר-מכן? גם כאן ניצב סימן שאלה מהדהד.

יש לא מעט דיאטות כאסח, אחת מהן היא "דיאטת סאות'-ביץ'". האחראי עליה הוא קרדיולוג נודע בשם ארתור אגטסטון, ותור הזהב שלה נרשם בשנות ה-2000.

דיאטת סאות ביץ' כוללת שלושה שלבים - קשה מאוד, קשה וסביר - ובסופה אתם צפויים להגיע אל המשקל האידאלי שלכם. מילות המפתח: כוח רצון.

השבועיים הראשונים הם הקשים ביותר, ובמהלכם יש להיפרד בסיסיים שהתרגלתם לצרוך במשך השנים: פירות, ירקות שונים (תפוח אדמה, גזר, סלק, תירס) פירות ומיצי פירות, קמח לסוגיו, אורז וגם מוצרי חלב, למעט גבינות רזות.

רשימת ה"כן מותר לאכול" לא כוללת פריטים רבים, אולם בעזרת יצירתיות וסבלנות אפשר להרכיב ארוחות טעימות להפליא.

לארוחות בוקר מומלץ לאכול 2 ביצים, מלפפון ופרוסת גבינה קשה. לארוחת ביניים ניתן לאכול עלי סלרי ושוב גבינה קשה. בארוחת צהריים תוכלו להנות מדג וסלט ירוק גדול לצידו. אפשר גם לאכול חזה עוף או בשר רזה. בארוחת הערב, שוב חזה עוף או דג והפעם עם ירקות מאודים.

לאחר שבועיים, אמור להגיע השינוי המשמעותי והירידה הדרסטית במשקל - בין 4 ק"ג ל-6 קילו. חשוב להדגיש שפעילות גופנית סבירה תועיל בהפחתת המשקל.

השלב השני הופך קל יותר, אולם גם תהליך ההרזייה הופך איטי: מותר פירות פה ושם ואפילו אורז מלא. השלב הזה לא מוגדר בזמן, ומטרתו להגיע אל המשקל אליו אתם שואפים.

בכל שבוע, אתם צפויים להיפרד מכחצי קילו (לעיתים אפילו מק"ג שלם), עד שתגיעו אל המשקל הרצוי.

השלב השלישי נמשך לנצח: שמירה בריאה על המשקל, באמצעות תזונה מאוזנת.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית