5 דברים שאנחנו צריכות להפסיק להגיד לנשים מעל גיל 40

ארבעים זה העשרים החדש, אה? אוקיי, אנחנו יודעות שאתן מתכוונות להחמיא, אבל אולי עדיף שלא תגידו את המשפט הזה (ועוד כמה) לנשים שנכנסו לעשור החמישי לחייהן. זו הסיבה (דעות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

החלק הטוב ביותר בהזדקנות הוא כל הכישורים והביטחון שצברתן לאורך הדרך. חשבו על כך - כבר יש לכן סגנון אישי, אתן יודעות מה הערך שלכן בשוק העבודה וביתכן מלא בפריטים שמעוררים שמחה. והיי, רק התחלתן. כי לא שמעתן? ארבעים זה העשרים החדש.

אוקיי, במחשבה שניה, עדיף שלא תגידו את המשפט הזה. להלן, ביטויים שנשים חייבות להפסיק להגיד לחברותיהן שעברו את גיל 40:

1. "ארבעים זה ה-20 החדש!"

הכוונה מאחורי הביטוי הזה כנראה טובה (כלומר, עדיין נשארו לכן הרבה חיים לעשות בהם חיים!), אבל מי תרצה לחזור לשנות ה-20 שלה? כמובן, היו שם כמה תקופות מהנות אבל לרוב, שנות ה-20 שלנו כללו כמויות בלתי נדלות של חוסר ביטחון, לימודים, עבודה ולילות חסרי שינה. לא תודה. 40 זה ה-40 החדש ותודה לקב"ה על כך. אם אתן זקוקות לנו, תוכלו למצוא אותנו על הספה עם כוס קפה או במיטה, בשעה 9 בערב.

2. "וואו, את נראית מדהים לגילך!"

מעצבן לא פחות: "את כל כך חזקה / מהירה / אנרגטית... לגילך". ובכן, ליופי, לעוצמה ולכוח רצון אין שום קשר לגיל. אם כבר, עכשיו, כשסוף סוף אתן יודעות איך להתלבש בהתאם למבנה הגוף שלכן ולבחור את המייקאפ הנכון, מעולם לא הייתן נאות יותר. בואו נמחץ את הנרטיב שנעורים = יופי ונאמץ את העובדה שלהתבגר זה חינני ומקסים.

3. "יש הרבה בעיות בריאותיות בהריון מעל גיל 40"

תאמינו לנו, כל אישה מעל גיל 40 יודעת את זה כבר. אה, ויש לה רופא. אז אם אין לכן תואר ברפואה (וגם אז), זכרו היטב ש"סייג לחכמה - שתיקה".

4. "בטוחה שאת רוצה ללבוש את השמלה הפרחונית הזו?"

אם בשנות ה-20 שלכן עשיתן לא מעט טעויות ובשנות ה-30 שלכן ניסיתן למצוא את הקול שלכן בעולם, בשנות ה-40 שלכן כדאי שתחדלו מלהתעסק במה שלא חשוב, דהיינו: במה שאחרים חושבים. כלומר, אתן בהחלט יכולות ללבוש את השמלה הפרחונית ההיא או ווסט הפייטים שיושב לכן בארון, אם רק מתחשק לכן.

5. "אה, זה משהו של צעירים... את לא תביני"

היא יודעת מה זה מייל, בסדר? אוקיי, אולי תצטרכו להסביר לה איך שולחים אותו בפועל, אבל זכרו שגם אתן תהיו ביום מן הימים בנות +40 ותצטרכו לבקש ממישהו לעשות עבורכן פעולות במכשיר הנייד או להסביר מה פשרו של סלנג כזה או אחר. אז בבקשה, אל תשפטו או תגחכו. פשוט היו נחמדות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית