נער בן 14 נפצע בינוני מפיצוץ בגן ילדים בת"א

נער נפצע בפלג גופו העליון לאחר שככל הנראה שיחק עם נפץ בחצר של גן ילדים. הילדים ישנו בזמן הפיצוץ, הוריהם הגיעו למקום בבהלה לאחר מכן. הנער פונה לבית החולים ומצבו מוגדר בינוי * תזכורת: נפצים מסוכנים כל השנה (אקטואליה)

טליה אדר | כיכר השבת |

נער בן 14 נפצע היום (יום ד') באורח בינוני מנפץ שהתפוצץ בחצר של גן ילדים ברחוב עליית הנוער בתל אביב. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים איכילוב, ושם נמסר כי מצבו בינוני וכי הוא סובל מפגיעות בחזה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנער שהה במתחם הגן, ושם בחצר המשחקים אירע פיצוץ של נפץ או חזיז שככל הנראה החזיק בידיו.

מהפרטים שידועים עד כה עולה כי הפיצוץ אירע בתוך חצר משחקים של בית פרטי, שבו פועל גן ילדים. הנער, בנה של הגננת, ככל הנראה שיחק עם נפץ, וזה התפוצץ וגרם לו לפגיעה בפלג גופו העליון. באותה השעה כל ילדי הגן היו בתוך המבנה וישנו את שנת הצהריים. הגננת ששמעה את הפיצוץ הזעיקה את מד"א.

מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים בין 2008-2015 דווח בתקשורת על למעלה מ-175 מקרי פגיעה כתוצאה מנפצים חזיזים וצעצועים מסוכנים. זהו רק קצה הקרחון מכיוון שרוב המקרים אינם מדווחים.

ב- 88% מהמקרים מעורבים נפצים.
96% מהנפגעים הם בנים ו- 4% הן בנות.
כ- 42% מהנפגעים (71 ילדים) הם מהמגזר הערבי וכ- 57% (97 ילדים) הם יהודים.

ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים ומשרד הכלכלה חברו לקמפיין משותף, על מנת להעביר מסר ברור להורים: נפצים וחזיזים אינם משחק ילדים – כאשר אתם נותנים לילדים שלכם לשחק בחזיזים ובנפצים – אתם נותנים להם לשחק עם חומרי נפץ. הפציעות של הילדים כתוצאה משימוש בנפצים הן קשות: קטיעת אצבעות, כוויות קשות, פגיעה בעיניים ולעיתים אף לעיוורון.

השף ישראל אהרוני נרתם למשימה והתנדב להופיע בסרטון ולהדגים, באמצעות חבלן מורשה, מה קורה כאשר מפוצצים ירקות ופירות עם נפצים. זאת על מנת להמחיש כיצד נפצים מסכנים ילדים ועלולים לגרום לקטיעת אצבעות, כוויות ופגיעות קשות בעיניים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית