מייגן מרקל: "אני והארי תמיד עובדים ביחד בהורות שלנו"

"חכמה בגויים תאמין" ואכן, יש הרבה מה ללמוד ממייגן מרקל ובעיקר, את שיטת החינוך שלה לילדיה, שמתחילה, קודם כל, בעבודה בצוות עם בעלה וממשיכה בשימת דגש על נימוסים. אבל חכו, זה רק קצה המזלג (ילדים)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בנוסף להובלת אירועי צדקה ואירוח אנשים בפודקאסטים (וזו רק טיפה מן הים), לנסיך הארי ומייגן מרקל יש גם עבודה נוספת: להיות הורים לשני פעוטות - ארצ'י האריסון, 3 וליליבת דיאנה, 1.

בזמן ששוחחה עם אליסון פ. דייויס עבור המגזין "דה קאט", מרקל גילתה שהיא ובעלה עובדים טוב ביחד כצוות. בזמן שסיפרה על השיעורים לחיים שהם מעבירים לארצ'י, מרקל נזכרה במשהו שלמדה מאמא של חברת ילדות והוא ש"מלח ופלפל תמיד מועברים ביחד", כפי שכותבת דייוויס.

לאחר מכן הוסיפה מרקל, "אמא שלה אמרה, 'הם אף פעם לא זזים אחד בלי השני'. זה בדיוק אני והארי. אנחנו כמו מלח ופלפל. אנחנו תמיד זזים ביחד". וזה כמובן עוזר שלזוג יש את אימה של מרקל, דוריה רגלנד, ליד ביתם במונטסיטו.

מרקל גם חשפה על מה הם שמים דגש בחינוך בנם הבכור: "אנחנו תמיד אומרים לארצ'י: 'נימוסים עושים את האדם. נימוסים, נימוסים, נימוסים, נימוסים, נימוסים'".

אבל זה לא כל מה שלמדנו על ארצ'י הצעיר בכתבה האחרונה. בעוד דייוויס עקבה אחרי מרקל במשך יום שלם, היא ראתה את הדוכסית אוספת את יורש העצר שלה מהגן, כשהוא רץ לכיוונה ואמר, "אמא, אמא, אמא".

ונשמע שהוא כבר מכיר המון חברים בבית הספר שלו, שם דייויס מדווחת שהוא "מביא פירות טריים כל שבוע לחבריו לכיתה ונהנה לשחק בהפסקה".

הדוכס והדוכסית מסאסקס מנסים גם ללמד את בכורם לתרום לקהילה. כפי שדייוויס מציינת, הם הכינו ערכות למחוסרי בית של "מים וקרקרים בטעם חמאת בוטנים וחטיפי גרנולה".

אין ספק, ארצ'י וליליבת יגדלו להיות בדיוק כמו הוריהם, בני מלוכה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית