קולות מלחמה

הרב יצחק מנבא: "מלחמה עקובה מדם בחודש הקרוב"

כשברקע רועמים התותחים בגבול הצפון וכמה מערי הדרום נתונות למתקפת רקטות, נשמעים קולותיהם של גדולי ישראל המזהירים מפני מלחמה קשה הממשמשת ובאה. ´החלבן´ אמר שתפרוץ מלחמה, הרב ברלנד ציין את כ"ב אב כיום שבו היא תפרוץ, ומחבר לוח "דבר בעתו" מוכיח ממפת הכוכבים (יהדות)

דוד כהן | כיכר השבת |

בצהרי היום רעמו התותחים בגבול הצפון, אחרי תקופה ארוכה של שקט. הגיזרה הלבנונית-ישראלית שוב נקלעה למתיחות ביטחונית קשה, שגבתה את חייו של סגן אלוף במילואים.

ובדרום: הקסאמים חזרו, ורקטות נורו אף לאילת והרעידו את העיר. על רקע ההתרחשויות הללו, נשמעו לאחרונה התבטאויות מפיהם של כמה רבנים המנבאים כי מלחמה צפויה לפרוץ ממש בקרוב.

תחילה היה זה הרב 'החלבן' שהתריע מעל כל במה אפשרית על מלחמה שתפרוץ בחודשי הקיץ.

ממוקד יותר היה הרב אליעזר ברלנד, מחשובי רבני ברסלב שקרא לחסידים להעתיר תפילה בציון רבי נחמן מברסלב, משום ש"תפרוץ מלחמה בכ"ב אב".

מספר ימים לאחר מכן התבטא הרב אמנון יצחק במהלך כנס במודיעין עילית כי בתוך שבועות ספורים תפרוץ מלחמה עקובה מדם.

"מלחמות לא מתקיימות בחורף", הסביר הרב יצחק. "הנשק האטומי מאירן מתקתק, והמערכת הצבאית לא תגרר למלחמה בחורף כדי שלא להתבוסס בבוץ הלבנוני".

הרב התייחס בין היתר לטרגדיה שפקדה חיל האוויר ולאימונים שנערכים ברומניה באזורים הרריים. "הצבא עושה שם הכנות לקראת תקיפה באיראן".

בימים האחרונים הצטרך להתבטאויות בנושא הרב מרדכי גנוט, מחבר לוח "דבר בעתו". "על-פי הכוכבים", אמר הרב גנוט, "תפרוץ מלחמה בחודש הקרוב".

בלוח עצמו מופיע התאריך כ"ג אב כיום מסוגל לפורעונות, ולאסונות טבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר