צפו: התנזים של אריה דרעי ירדו מהארץ

יהודה אזרד, דני אליהו, יעקב עידן ועוזי כהן, חברי התנזים של מנהיג ש"ס החדש-ישן, יצאו אתמול לניו-יורק, במפתיע. הרביעייה, שנחשבת למקורבת מאוד למנהיג החדש של ש"ס אריה דרעי, עוזבת בימים דרמטיים את ישראל - דווקא לאחר שמנהיגם המובהק הצליח לכבוש את כס ראשות ש"ס, אחרי 12 שנים

ישי כהן | כיכר השבת |
ה'תנזים' בנתב"ג, אמש (צילום: כיכר השבת)

בנמל התעופה בן גוריון נצפו אמש, במפתיע, חברי 'התנזים' של אריה דרעי רגע לפני שהם עולם על טיסה לניו-יורק.

זה לצד זה עמדו ראשי התנזים, הרב יהודה אזרד, דני אליהו, יעקב עידן ועוזי כהן כשהם ממתינים לטיסה שיוצאת לתפוח הגדול.

הרביעייה, שנחשבת למקורבת מאוד למנהיג החדש של ש"ס אריה דרעי, עוזבת בימים דרמטיים את ישראל - דווקא לאחר שמנהיגם המובהק הצליח לכבוש את כס ראשות ש"ס, אחרי 12 שנים.

עדיין לא ברור אם דרעי עצמו ביקש מהם לצאת לחו"ל כדי למנוע מתיחויות עם אנשי ישי, או שמדובר ביוזמה פרטית.

הבוקר, שוחחנו עם אחד מאנשי התנזים שעזב את הארץ: "בשנת 1999 עבדנו קשה ואנשי ש"ס נהנו מ-17 המנדטים שהשגנו, עכשיו הם יעבדו ואנחנו נהנה". אמר.

אנשי התנזים, כזכור, לא קיבלו יפה את חזרתו של דרעי לש"ס ואת שילוב הידיים עם אלי ישי. בראיון ל'כיכר השבת' מתח יהודה אזרד ביקורת קשה על חזרתו של דרעי לתנועה: "אני מאוכזב, ומותר לי להיות מאוכזב, אני חמש עשרה שנה נאבק למען מהפכה שהאמנתי בה, אז אני גם שמח שהנה אריה דרעי חזר, אני שמח שהשופט צמח מתהפך בקברו כשהוא שומע שמה שהוא רצה שיקרה שאריה דרעי יעלם מהמפה הפוליטית- לא קרה".

לדברי אזרד, "ציפיתי שאריה דרעי יחזור להוביל את המהפכה שהוא הוביל וזה לא קרה, אריה דרעי חזר לעבוד בשולחן אחד ובחדר אחד עם מספר אנשים שהיו שותפים לאותה בגידה שעצרה אותו מלהמשיך את המהפכה, ואינני יודע איך הוא ישרוד את זה, אני מבין טוב שאריה דרעי יצטרך לבלוע הרבה צפרדעים".

אזרד, אליהו, עידן ועוזי כהן, אמש בנתב"ג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר