הזמר בועז מעודה עם כיפה וציצית: ה' הוא הבוס האמיתי

עוד כוכב ריאליטי הופך לדתי: בועז מעודה, מי שייצג את ישראל בתחרות הארוויזיון החל לחבוש כיפה ולשמור מצוות: "ניגשתי לבוס האמיתי, לבורא עולם" הוא מספר (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בועז מעודה, לפני החזרה בתשובה (צילום: פלאש 90)

עוד זמר ישראלי מוכר חוזר בתשובה והופך לשומר מצוות: בועז מעודה, מי שזכור כזוכה העונה החמישית תכנית הריאליטי 'כוכב נולד', מצהיר כי החל להאמין באלוקים.

בראיון מיוחד בסוף השבוע האחרון לעיתון 'ידיעות אחרונות' מספר הזמר בועז מעודה, זוכה העונה החמישית של 'כוכב נולד' ונציג מדינת ישראל לתחרות האורוויזיון על התהליך הממושך והמשברים שעבר ובעקבותם החליט לחזור בתשובה ולהתקרב לבורא עולם.

מעודה חושף את ההתמודדות עם הכסף, התהילה, הסינוור והחרדות שהובילו אותו לשיבה אל הדת. "בטח אתם מופתעים לראות אותי כך" אומר מעודה כשכיפה מונחת לראשו וציצית עוטפת את גופו. "במקום להאמין בצביקה הדר בחרתי להאמין בבורא עולם". הוא מספר וחושף: "אחרי תוכנית כמו כוכב נולד אתה מרגיש שיורים אותך מתותח זה אוכל את המוח. יש מלא חרדות, פוביות ופרנויות אתה מתנהל רגיל אבל בפנים אתה מת נכנס לסרט שאתה מתחיל להיות סטאר".

"זו אשליה אומר מעודה, "אתה חושב שהשמש והכוכבים נולדו בשבילך נטו". לדברי מעודה רבים מהמתמודדים בתוכנית סובלים מבחינה נפשית לאחריה. "אנשים נכנסים לדיכאון, על סף יאוש. שמעתי לפחות על שניים שאושפזו, נדפק להם המוח".

"מדבר עם השם בהרים"

"אחרי כוכב נולד" מספר מעודה "הייתי בטירוף. במשך שנתיים שלוש הייתי מופיע כמעט שלוש פעמים ביום. חתונות בר מצוות הופעות. ניתקתי מגע ואיבדתי את עצמי. ילד בן 22 שיכול לקנות הכל ואין לו מגבלות. גם אחר כך בהופעה באורויזיון יורדים מהמטוס לתוך אאודי עם שומרי ראש כשמיד אחרי זה הופעתי ב17 מדינות. ואז התחילו הפוביות והפחדים".

"ניגשתי לבוס האמיתי לבורא עולם" מספר מעודה בחיוך "והוא נתן לי הוראות: תחזור למושב, תעיף את הטלוויזיה את המחשב ותתחיל להיות בן אדם. דתי".

מאז חזר מעודה למושב, הוא קם כל בוקר בעשר. מתפלל. מדבר עם ה' בהרים. כותב קצת שירים בין קודש לחול ומרביץ גמרא שלוש שעות כל יום.

על העולם הקודם שלו הוא חושב שזה עונש. מחלות נפש אמיתיות. היום פניו לאלבום חדש עם כמה שירים במסר דתי, עם טיפה נגיעות ים תיכוניות. "משהו שיהיה יותר ערכי. מחבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר