הסדר פשרה: פלאפון תפצה לקוחות שהטעתה ב-4.5 מיליון שקלים

הסכם פשרה: חברת פלאפון חתמה על הסדר פשרה שיפצה את הלקוחות ב4.5 מליון שקלים. פלאפון התחייבה להסדיר את הפרסומים הבעייתיים ולתקן את הליקויים. במקביל, הוגשה בימים האחרונים תביעה דומה נוספת נגד פלאפון (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
חברת פלאפון (צילום: פלאש 90)

חברת פלאפון, נתבעה בתובענה ייצוגית בשנת 2012 בסכום של 242,000,000 שקלים בגין הטעיית צרכנים לגבי מהירות האינטרנט המהיר של החברה.

אמש (רביעי) קיבל בית המשפט המחוזי בתל אביב את הסכם הפשרה בין הצדדים. ההסכם כולל פיצוי של לקוחות החברה בעבר ובהווה, בסכום כולל של 4.5 מיליוני שקלים. בנוסף, החברה התחייבה להסיר את הפרסומים המטעים, ולהודיע ללקוחותיה על החיובים הנוספים ופשרם.

הסכם הפשרה כולל פיצוי לכל הלקוחות המנויים על חבילות הגלישה החל ממרץ 2006, אז הייתה החבילה במהירות של 2 מגהביט לשנייה להורדה, ומהירות העלאה של 1 מגהביט.

לקוחות פלאפון שהצטרפו עד ל-04/2013 לחבילת הגלישה שהציעה מהירות הורדה בקצב של 42 מגהביט לשנייה, יפוצו ויקבלו החזרים עבור 70 אחוזים ממחיר חבילת הגלישה.

לקוחות פלאפון אשר מנויים על חבילת הגלישה של 16 מגהביט לשניה, ואשר הצטרפו לחבילה עד לתחילתו של החודש הנוכחי, יקבלו החזר של 55 אחוזים ממחיר חבילת הגלישה. ולקוחות המנויים על חבילת הגלישה של 7 מגהביט לשנייה, יקבלו החזר על סך של 43 אחוזים ממחיר החבילה.

בנוסף, התחייבה חברת פלאפון, להסיר את הפרסומים המטעים באשר למהירות הגלישה. ליידע את הלקוחות שהצטרפו בחינם כשהחבילה החינמית מסתיימת ולא לחייבם אוטומטית בסיום ההטבה.

הסכם הפשרה התקבל כאמור אמש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, לאחר שבית המשפט שלח את את הצדדים להליך גישור מחוץ לכותלי בית המשפט.

בתוך כך, בימים האחרונים דיווחנו כי הוגשה תובענה ייצוגית נוספת נגד החברה בסך של 12.000.000 ש"ח. בגין הטעיית צרכנים בחבילת גלישה המכונה על ידי התובע פיקטיבית, המציעה להכפיל את מהירות הגלישה וכן על אספקת שירותים שאסור לחברה לספק על פי רישיון ההפעלה של החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר