שידו חי מלדרמן

מעמד פיטום הקטורת בלדרמן לעצירת המגיפה. צפו

לאור השתוללות מגיפת הקורונה כעת מתקיים מעמד פיטום הקטורת בבית מדרשו של מרן שה"ת הגר"ח קניבסקי שליט"א ובראשות כל גדולי הדור שליט"א לעצור את המגיפה (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

קרדיט צילום ושידור: אבי כהן, V-Live שידורים חיים.

בית מרן שר התורה, העמוס תמיד עם שאלות וספקות ותורים ארוכים לברכות, מוצף בימים האחרונים בשאלות רבות בנוגע למגיפה המתפשטת ברחבי העולם, דבר שלא היה כמותו מאות בשנים.

כבר בשבוע שעבר הורה מרן שר התורה כי אם אנו נבוא ונעזור לחולים ונתרום כספים לרפואתם כאן>>, נוכל להגן על עצמינו מהיתדבקות במגיפה.

היום בהתכנסות כל גדולי וצדיקי הדור בבית מדרשו של רשכבה"ג מרן שה"ת רבינו חיים קניבסקי שליט"א, מלבד פרקי התהלים הקבועים , יאמרו מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א את פיטום הקטורת לעצירת המגיפה הנוראה של הקורונה
כידוע מפורש בתורה שאמירת פיטום הקטורת היא סגולה לעצירת מגיפות, וכמו שכתוב בתורה במפורש "והמגיפה נעצרה" ומקובלנו שבזמננו אמירת פיטום הקטורת בכוונה היא סגולה לעצירת מגיפות.

אנחנו בכיכר השבת נעביר שידור חי מהמעמד האדיר מהרו ומסרו את שמותיכם למעמד האדיר>>

כל גדולי הדור יחדיו בראשות מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א יגידו ביחד ביום המסוגל של תענית אסתר- פיטום הקטורת , כשלפניהם מונחים שמותיהם של תורמי קופת העיר שתורמים למעמד הנורא הזה, כנסו לכן כדי להצטרף>>

וד' ישמע שוועתם ושוועתנו, ולא יהיה עוד בגבולנו שום דבר מגפה מחלה ויתקיים בכולם את מספר ימיך אמלא.

בואו נעזור לחולים כאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר