אבל בישיבת פוניבז': הבחור צבי אריה הורביץ ז"ל

אחרי שנים של מאבק במחלה קשה, הלך לעולמו צבי הורביץ. ארגן את ישיבת 'המשך הזמן' בבין הזמנים שלפני חג הפסח. הבחור צבי אריה הורביץ ז"ל, תושב העיר בני-ברק, הותיר את אביו הר"ר יעקב הורביץ, המשמש כגזבר של ארגון 'עזר מציון', אמו, אחיו ואחיותיו, ומאות חברים המומים המבכים מרה את פטירתו

חזקי שטרן | כיכר השבת |
צבי אריה הורביץ ז"ל (ארכיון)

אבל בישיבת פוניבז': בשעות הצהריים (שני) התקבלה הבשורה המרה מבית החולים 'שיבא' בתל השומר על פטירתו של אחד מבחירי הישיבה, הבחור צבי אריה הורביץ ז"ל, והוא בן 24 בלבד.

לפני כארבע שנים, בהיותו בן 20, לקה לראשונה במחלה הקשה, ומאז מצבו הבריאותי ידע עליות ומורדות, כאשר הבריא מהמחלה מספר פעמים אך היא שבה ותקפה אותו.

בחודשי החורף, לאחר שטיפול השתלת מוח עצם עבר בהצלחה, הודיעו הרופאים כי שוב הצליחו להתגבר על המחלה הקשה שקיננה בגופו, ולקראת סוף זמן חורף הוא שב לפקוד את ספסלי הישיבה.

אלא שבראש-חודש ניסן, התברר כי הוא נזקק לאשפוז נוסף במהלכו התברר כי ההשתלה לא הצליחה. בימי חול המועד הידרדר מצבו הבריאותי, ועצרות תפילה רבות התקיימו לרפואתו.

בערב חג שביעי של פסח, הודיעו הרופאים למשפחתו כי מצבו קריטי, ומאז לא משו ממיטתו יחד עם חבריו הקרובים, עד שעות הצהריים, עת השיב את נשמתו ליוצרה.

חבריו לישיבה מספרים כי כל שאיפתו הייתה לגדול בתורה וביראת שמים. "הוא היה תלמיד מובהק לרבותיו הגר"ש מרקוביץ והגר"א דויטש", הם אומרים.

במשך שנים ארגן את ישיבת 'המשך הזמן' בבין הזמנים שלפני חג הפסח, מתוך דאגה לרוחניות ולגשמיות של המשתתפים. "הוא זכה לארגן את ישיבת המשך הזמן גם בבין הזמנים האחרון כשהוא מקווה כי יוכל להשתתף בה, אך זה נבצר ממנו", מספרים חבריו.

הבחור צבי אריה הורביץ ז"ל, תושב העיר בני-ברק, הותיר את אביו הר"ר יעקב הורביץ, המשמש כגזבר של ארגון 'עזר מציון', אמו, אחיו ואחיותיו, ומאות חברים המומים המבכים מרה את פטירתו.

הלוויתו תצא בשעה 19:00 מרחבת ישיבת פוניבז' בבני-ברק, בדרכה לבית החיים ויז'ניץ, שם ייטמן.

ברוך דיין האמת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר