צעד מחאה חריג

הושבת שירות הלקוחות בחברת פלאפון

אתר האינטרנט של החברה הסלולרית, וכן ארבעת מוקדי שירות הלקוחות, הושבתו כחלק ממאבק העובדים בהנהלה. "זה ימשך, עד שהיא תתעשת", מאיים יו"ר וועד העובדים (כלכלה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מוקד שירות הלקוחות, בימים יפים יותר. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

ארבעת מוקדי שירות הלקוחות של חברת פלאפון ננטשו היום (רביעי) על ידי מאות הנציגים הטלפוניים. בעקבות כך לא ניתן מענה ללקוחות.

הרקע לצעד החריג, הוא סכסוך העבודה עם הנהלת החברה, עליו הוכרז בשבוע שעבר, מאחר וזו מסרבת לחתום על הסכם קיבוצי חדש בחברה. היום גם הושבת אתר האינטרנט של החברה, כחלק מהמאבק.

מהנהלת פלאפון נמסר: "כתוצאה מעיצומים ישנם שיבושים בהצטרפות לשירותי החברה וכן בביצוע פעולות דיגיטליות באתר החברה. אנו מתנצלים על חוסר הנעימות. הנהלת החברה עושה כל מאמץ על מנת להביא לסיום העיצומים בהקדם".

כזכור, בתחילת השבוע קיבלו כמה מאות מעובדי החברה הודעה לפיה כי הם לא ישוחררו לרגל יום המשפחה כחצי שעה לפני הפעילות המתוכננת שלהם מראש עם הילדים. יממה לאחר מכן הודיע הוועד כי כל המכשירים התקולים של החברה הנשלחים למרכז הלוגיסטי לתיקון לא ישוחררו עד הודעה חדשה.

"עד שההנהלה לא תתעשת ותחזור לשולחן המו"מ עם הצעות קונקרטיות ולא בשביל להעביר את הזמן, אנחנו נמשיך בעיצומים ולא נוותר, על מנת לשפר את תנאי ההעסקה של העובדים", אומר ברק לוי, יו"ר ועד עובדי פלאפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר