ב'פריים משכנתאות' מרחיבים אופקים

היובש נגמר: ב'פריים משכנתאות' מדווחים על עונה גשומה במיוחד בפרויקט דיור מוצלח באופקים

(יח"צ)

חברת המשכנתאות החרדית 'פריים משכנתאות', העמידה השבוע את משרדיה בבני ברק לטובת שיווק פרויקט חדש באופקים.

הקהילה החרדית באופקים מונה מעל 1300 משפחות איכותיות, היישוב נהנה כיום משני תלמודי תורה ותחבורה ציבורית תוססת לערים ולריכוזים חרדיים ברחבי הארץ. הקהילה מתפתחת והגרעין המקומי צובר תאוצה במהירות נאה. במשרדי פריים משכנתאות נחתמו השבוע חוזים רבים וזרם בלתי פוסק של רוכשים מצטרף כל העת לפרויקט החדש.

זאת כבר תופעה מוכרת, שבוגרות סמינר ותלמידי הישיבה באזור אופקים והנגב נשארים לדור שם גם אחרי החתונה על מנת לסיים בקלות יחסית את הלימודים ולהישאר ללמוד בכוילל של הישיבה. המתעניינים חברו לקבוצה וביחד יזמו פרויקט דיור משודרג המותאם לציבור החרדי. מעבר לעובדה שהמקום משרת נאמנה את צרכיהם של האוכלוסייה, הדיור והמחיה באזור זולים יחסית ומקילים על זוגות צעירים שעול הפרנסה משמעותי על כתפיהם, לפחות בתחילת הדרך.

ר' שמואל קיסטר מנכ"ל 'פריים משכנתאות' ומי ששותף שנים ברכישות נדל"ן קבוצתיות ולא רק, נרתם לסייע לפרויקט ומדווח כי עשרות דירות כבר נרכשו בידי משקיעים חרדיים שזיהו את ההזדמנות הגדולה לציבור, בנוסף לחבורת בני הישיבות. מאחר ומדובר באזור עם תשתית קיימת של מוסדות חינוך וממוקמת במרחק של שעה נסיעה בלבד מכל מקום כמעט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר