

על פי הדיווח בוואלה הערב (ראשון), בערב שבת האחרון, ניסו לקוחות של בנק הדואר לבצע פעולות בחשבון הבנק האישי שלהם, אך נתקלו בהודעת שגיאה.
מספר דקות לאחר מכן התברר כי התקלה בבנק, שגרמה להשבתת הסניפים והשירותים הדיגיטליים, היא זו שגרמה להפסד כספי גבוה מאוד שעמד על סך של כ־5 מיליון שקלים.
הטעות התרחשה לאחר שלקוחות הבנק שהצליחו להיכנס לחשבונם גילו כי קיבלו מענקים גבוהים של כסף, וחלקם אף מיהרו למשוך את הכסף מהבנק. מקורות המעורים בפרטים אמרו לוואלה: כי "ספק אם ניתן יהיה להשיב את הכספים הגבוהים שנמשכו, בשל העובדה שחלק ניכר מלקוחות הבנק משתייכים לאוכלוסיות מוחלשות".
בבנק הדואר מיהרו להסביר כי מדובר בתקלה שנגרמה כתוצאה מעדכון שגוי במערכת הפיננסית. עוד הדגישו כי "מדובר בתקלה טכנית ולא באירוע סייבר", וכי "בשעה זו מבוצע עדכון מערכת בדואר פיננסים, לאחר שבשל תקלה טכנית לא עודכנו נתונים פיננסיים מסוימים לחלק מהלקוחות לאחר יום השבתון. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית", נאמר בהודעה.
0 תגובות